8 תשובות
כן כן, מכירה את זה, קורה לי *תמיד*
אמאלה זה קורה לי כל הזמן
זה קורה גם לי, זה נורמאלי אני חושבת
גם לי זה קורה..
זה נורמלי גם לי ולהמןן אנשים זה קורה אבל יש כאלה שאומרים שזה גם יכול להיות התקף חרדה
זה התקף חרדה זה נורמלי גם לי זה קורה
זה קורה לי כחלחל הזמן ,אם למשהו יש פיתרון יעיל בבקשה שיגיד....
קורה לי כל הזמן זה לגיטימי וממש בסדר
באותו הנושא: