7 תשובות
כן, ככה בדיוק אנורקסים יגידו
שואל השאלה:
איזה מעליב
איזה מעליב
אנונימי
גם לי אמרו ולא האמנתי, זה כל הקטע שלא רואים את זה עלייך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
יש לך אנורקסיה?
גם לי תמיד היו אומרים את זה ובחיים לא הייתי! הייתי רק תת משקל אבל אף פעם לא אנורקסית שזה מחלה קשה. תכנסי למחשבון שיחשב אותך שימי שם משקל גבוה גיל ותבדקי האם את באמת אנורקסית או רק תת משקל. אני אישית לא הקשבתי לאנשים לא אז ולא היום, אנשים אף פעם לא מצליחים לעזור לי אלא רק להפך להלחיץ ולהפחיד ולכן תבדקי ואל תקשיבי!
זה מהמשמעות של אנרוקסיה את חושבת את שמנה אבל את ממש רזה ואת לא אוכלת בגלל שאת לא רוצה "להשמין"
אז תאכלי משהו את יפה כמו שאת ואת לא צריכה להראות יפה בשביל אף אחד רק בשביל עצמך
אז תאכלי משהו את יפה כמו שאת ואת לא צריכה להראות יפה בשביל אף אחד רק בשביל עצמך
באותו הנושא: