21 תשובות
ממש אוהב אותן
כן, אני
כן כמובן הן לא שונות מנמוכות
ברור שהם כן, הבעיה שבנות ימשכו יותר לבנים גבוהים מהם, אז בנים שינו את העדפה שלהם
כן
דוד שלי עכשיו הציע נישואים לחברה שלו והיא גבוהה יותר ממנו.
דוד שלי עכשיו הציע נישואים לחברה שלו והיא גבוהה יותר ממנו.
לרוב הבנים לא אכפת מהגובה לפי מה שאני יודע, פשוט הבנות מעדיפות בנים גבוהים יותר מהן
רוב הבנים שהם 1.80-1.90 ירצו בת 1.70+ (נחשב גבוהה לבנות) כדי שההבדל גדלים לא יהיה מוזר
אנונימית
כן בטח
אני לא בן אבל לדעתי 1.70 זה גובה מהמם לבת
אני לא בן אבל לדעתי 1.70 זה גובה מהמם לבת
אנונימית
בנות גבוהות זה הכי מהמם לדעתי
דווקא יש כאלה שאוהבים. דרך אגב, איזה גובה את? ^ ("גבוהה מוריד ?")
אנונימית
אני בת 12 וחצי 1.69-70
אה וואי את באמת גבוהה
אנונימית
אמאלה מה איך את כל כך גבוהה?
בגיל 12 הייתי 1.60 והייתי נחשבת הגירפה של השכבה
בגיל 12 הייתי 1.60 והייתי נחשבת הגירפה של השכבה
אנונימית
איך אני כל כך גבוהה
התשובה היא : גנים
התשובה היא : גנים
אני יכול לומר לך את דעתי:
אין לי בעיה לצאת עם מישהי גבוהה אבל אני בספק שמישהי שגבוהה ממני תרצה לצאת איתי משום שרוב הבנות מעדיפות מישהו שגבוה מהן.
אין לי בעיה לצאת עם מישהי גבוהה אבל אני בספק שמישהי שגבוהה ממני תרצה לצאת איתי משום שרוב הבנות מעדיפות מישהו שגבוה מהן.
כן, 175 ומעלה
חוקר ואוו 175 זה גבוה רצח, לא נראלי יש בנות כאלו כמעט
אנונימית
יש דיי הרבה למען האמת
לא יודעת הבת הכי גבוהה שאני מכירה 1.68-1.70
אנונימית
יצא לי להתקל ב2-3 בנות שגבוהות ממני (אני 190) ובהרבה יותר בנות גבוהות שנמוכות ממני
באותו הנושא: