8 תשובות
שואל השאלה:
נו כן
אני בהוט עם אינטרנט אלחוטי
נו כן
אני בהוט עם אינטרנט אלחוטי
30 מגה ביט זה כלום אז כן זה הגיוני שיהיה לך הרבה פינג
שואל השאלה:
אז מה לעשות?
אז מה לעשות?
אין יותר מדי מה לעשות זה כאילו כמה אינטרנט אתה מקבל מהוט
אם אתה אמור לקבל יותר לפי החבילה שקניתם אז תדברו איתם
בשרתים זה 300? האמת מוזר כמעט בלתי אפשרי לשחק ככה
שלח פה שנייה את הקישור
באותו הנושא: