11 תשובות
שואל השאלה:
בום בורגר מסעדה טובה?
לא מכירה, אז כנראה שלא
שמחה ובניו לא הייתי הולכת
קרה מקרה בסניך אחר שלהם שהביאו גלידה חלבית וזו מסעדה בשרית
אם את שומרת כשרות אז לא כדאי
וואי יש סטקייה מדהימהה
סטקיית סלע
את חייבת ללכת לשם
^ א מה זה היה אצלם הקטע של הבחורה שמתה מאלרגיה????
לא אצלם
בסניף אחר של שמחה ובניו, בראש פינה
זה היה טעות של מלצר וזה יכול לקרות לכל מלצר
המסעדות הכי טובות בטבריה
^^ רשמת של רמת הגולן
אז אם גם רמת הגולן, לא יודעת אם כתבת שם כי לא הסתכלתי אבל יש המבורגרים טובים בנוב
שמחה ובניו האוכל מוש אבל המזגן שם כמו בקולנוע תביא סווצאר או משהו
יש את הפגודה
שמעתי שזה מקום טוב, אבל זה ממש יקר
אני מטבריה
עיר שעמום
יש את bbb
שזה בצמח, יש שם גם את פיצה home