9 תשובות
תתבייש.
אנונימית
כן.
אבל זה לא כזה כייף כמו שזה נראה. זה הרבה יותר מורכב,
על כל טעות בלי כוונה או דו"ח לא נכון בהתאם לחוקים שאתה צריך לדעת, יכולים לתבוע על זה..
לתבוע*
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל יש לי אזיקים, אקדח ואני החוק אז יהיה מותר לי לעשות מה שבאלי
אנונימי
כן חחח גם אני רוצה להיות שוטר
כדאי לך להתנדב ברמלה
אנונימי
זה לא נכון. אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה.
יש מעליך את בית הדין, כאמצעי מגביל.
חח ברצינות (?)
מה פתאום, זה שיש במדינה שוטרים, זה לא הופך אותם לאלים וזה לא אומר שהם שונים מאזרחים אחרים רק בגלל שהם שוטרים, ובטח שהם לא יכולים לעשות מה שבא להם.
יש גם הרבה מאוד מקרים של שוטרים שביצעו בעבר עבירות, והם נכנסו לכלא. יש להם תפקיד, ויש להם מפקדים, והם מפוקחים - הם לא עושים מה שבא להם.

אבל בסדר....זו חשיבה של נער, אז יש הרבה מאוד דברים שתדע ותבין כשתגדל.
כן?
זאת עבודה עדיין