9 תשובות
אני מקווה שזה יעזור
להבין שאת לא היחידה בזה , לדעתי תמצאי מטרות בחיים , בין תחביבים , כמו להוריד 10 קילו ובין להצליח במתמטיקה, אז ללמוד את החומר ולעשות שיעורי בית , להתמיד ולעשות 5 תרגילים ביום.
היי יש תקופות כאלה וזה עובר אל תדאגי. לגביי לימודים באמת שאל תתייאשי זה באמת לא פשוט ללמוד בשגרת קורונה אבל יש פיתרונות. תעשי לך רשימה של כל המטלות והעבודות הלימודיות שאת צריכה לעשות או ותראי במה את מתקשה ואז תעזרי במישהו(מורה, גוגל, חבר/ה גאון..) אבל הכי חשוב שתאמיני בעצמך. גם אם לא תקבלי במבחן הבא כמו שציפית, לא קרה כלום, עדיין אל תתייאשי ותמשיכי להתמיד בלימודים בסוף זה משתלם. מניסיון אני אומרת לך.
ותנסי לשמוח מהדברים הקטנים הטובים שיש לך בחיים אפילו שהם נראים לכאורה מובנים מאליהם... בהצלחה אהובה הכל יסתדר❤ותנסי להתחבר עם כאלה שנראים לך חמודים בכיתה אולי תופתעי לטובה:)
ותנסי לשמוח מהדברים הקטנים הטובים שיש לך בחיים אפילו שהם נראים לכאורה מובנים מאליהם... בהצלחה אהובה הכל יסתדר❤ותנסי להתחבר עם כאלה שנראים לך חמודים בכיתה אולי תופתעי לטובה:)
תלמדי כבר עכשיו מהטעות שלי והיא שאת התשובה לזה לא תמצאי כאן. חפשי את התשובה לשאלה הזאת אצל אנשים שחיים את החיים שאת רוצה. אין בעולם הזה בעיה כו מצב שאנשים בעבר לא התמודדו איתה וזה אומר שעל הכל כבר כתבו ספר. תתחילי ממשהו אחד שאת רוצה לשפר או לפתןר בחיים שלך. למשל ביטחון עצמי. תתחילי לקרוא ספרים על זה. אני אישית התחברתי מאוד לטוני רובינס שהוא מתעסק בשיפור החיים לאנשים
למצוא תחביבים שתאהבי. (תפירה, קדרות, סריגה, בישול, יוגה)
לקרוא ספרים (תתחילי בקלאסיקות, זה תמיד טוב. אם תרצי אמליץ על כמה.)
ללמוד ולרכוש ידע (תמצאי נושא שמעניין אותך, אני למשל לומדת פיזיקה בזמני הפנוי, קוראת על פילוסופיה, הרצאות טד בנושאים רנדומליים, תכנות וכדומה. באמת יש המון ללמוד, וזה מרגיש נותן תחושת סיפוק אדירה)
תסדרי לך שגרת יום שתכלול את הדברים שאת אוהבת. את לא חייבת להכניס בבת אחת המון דברים, תתחילי בכמה בודדים. למשל, לשתות תה ולעשות יוגה בבוקר, אחרי בית ספר להתקלח, לאכול, ולקרוא ספר, אחכ שיעורי בית, לצפות בסרט, לשבת על המחשב וללמוד קצת, וכו.
תלמדי להנות מהדברים הקטנים, האהבה וההערכה שלך לעצמך תשתפר פלאים, וכך גם האהבה שתקבלי מהסובבים אותך.
הייתי בערך במקום שלך. אני מאחלת לך בהצלחה, ומאוד ממליצה על הדברים שכתבתי כאן.
לקרוא ספרים (תתחילי בקלאסיקות, זה תמיד טוב. אם תרצי אמליץ על כמה.)
ללמוד ולרכוש ידע (תמצאי נושא שמעניין אותך, אני למשל לומדת פיזיקה בזמני הפנוי, קוראת על פילוסופיה, הרצאות טד בנושאים רנדומליים, תכנות וכדומה. באמת יש המון ללמוד, וזה מרגיש נותן תחושת סיפוק אדירה)
תסדרי לך שגרת יום שתכלול את הדברים שאת אוהבת. את לא חייבת להכניס בבת אחת המון דברים, תתחילי בכמה בודדים. למשל, לשתות תה ולעשות יוגה בבוקר, אחרי בית ספר להתקלח, לאכול, ולקרוא ספר, אחכ שיעורי בית, לצפות בסרט, לשבת על המחשב וללמוד קצת, וכו.
תלמדי להנות מהדברים הקטנים, האהבה וההערכה שלך לעצמך תשתפר פלאים, וכך גם האהבה שתקבלי מהסובבים אותך.
הייתי בערך במקום שלך. אני מאחלת לך בהצלחה, ומאוד ממליצה על הדברים שכתבתי כאן.
אנונימית
למצוא משמעות
וואו תקראי בוחרים להרגיש טוב זה יהיה הדבר הכי טוב שתעשי לעצמך בחייך. בדוק
תמצאי את הכישורים שלך והדברים שאת טובה במיוחד בהם ותוציאי מזה את המקסימום
איך לשפר איכות חיים: להתחיל להגיד תודה על הדברים הפשוטים ולהכין רשימה שתחזרי עליה כל יום
*תודה שאני נושמת
*שאני לא רעבה
*שהיה היום אוויר נעים
*שהספקתי את האוטובוס
אני מקווה שתביני את מה שאני מנסה להגיד, וזה ממש עוזר
*תודה שאני נושמת
*שאני לא רעבה
*שהיה היום אוויר נעים
*שהספקתי את האוטובוס
אני מקווה שתביני את מה שאני מנסה להגיד, וזה ממש עוזר