9 תשובות
היי גם אני קצת ככה אבל עדיין העיקר מבחינתי זאת העלילה
כן, בכללי אני סולד כל הזמן למחשבות רנדומליות כשאני קורא ספר
את לא היחידה
ונראה לי גם שזה מה שהסופרים מנסים לעשות (אני יודעת שזה מה שג'יי קיי רולינג ניסתה לעשות)
ונראה לי גם שזה מה שהסופרים מנסים לעשות (אני יודעת שזה מה שג'יי קיי רולינג ניסתה לעשות)
גם אני ככה, זה מעניין לחשוב מאיפה הכותב הביא את הרעיון ואיך הוא פיתח אותו משם
^אבל מה שיפה בספרי פנטזיה זה שזה מנתק אותך מהעולם שאנחנו חיים בו, לדוגמא שאני קוראת ספר אני מתנתקת מהעולם שסביבי, ולי זה עושה טוב וכיף. אבל אם הייתי רוצה לקרוא על הנושאים שאת מדברת עליהם הייתי קוראת מאמרים. אני לא אומרת שזה לא ספרים טובים, זה ספרים ממש טובים אבל לקרוא מידי פעם כדי להעשיר את הידע אבל אני לפחות חושבת שספר צריך להעביר אותך לחיים אחריים אבל זאת רק הדעה שלי.
אנונימית
חח חמודה שלי זאת בדיוק המטרה של ספרים. כולם ככה, בשביל זה הם נועדו.
אני בקושי מצליחה לקרוא את הספר, לא מנסה להתרכז במה שיש מאחורי זה.
אבל בספרים של סטיבן קינג כן.
אבל בספרים של סטיבן קינג כן.
אני לא קוראת פנטזיה/רומנטיקה וכל הז'אנרים האלו אז אליי זה פחות מדבר..
אני יותר קוראת דברים אמיתיים, כלומר ספרי שואה, ספרים על הסכסוך הישראלי פלסטיני, ספרים פילוסופיים נקרא לזה ככה למרות שאני שונאת פילוסופיה אז זה כזה, ספרים עם חומר למחשבה עדיף לקרוא לזה ככה כמו - התפסן בשדה השיפון, חיים יקרים אתם דפוקים, והספר "פלא"..
אני אישית פחות אוהבת פנטזיה כי אני אוהבת שמדברים איתי דוגרי, לא אוהבת את כל הזיבולים האלו על יקומים מקבילים, תנו לי לקרוא על החיים עצמם.
כשאני קוראת ספר אני רוצה ללמוד ממנו משהו שיעזור לי לעבור את המחר, פנטזיה אני פשוט אהיה שקועה בפנטזיה וזה לא יקדם אותי לשום מקום (בעיניי, שוב כל אחד ומה שהוא אוהב לקרוא).
אז אצלי אישית זה לא ככה.
אני יותר קוראת דברים אמיתיים, כלומר ספרי שואה, ספרים על הסכסוך הישראלי פלסטיני, ספרים פילוסופיים נקרא לזה ככה למרות שאני שונאת פילוסופיה אז זה כזה, ספרים עם חומר למחשבה עדיף לקרוא לזה ככה כמו - התפסן בשדה השיפון, חיים יקרים אתם דפוקים, והספר "פלא"..
אני אישית פחות אוהבת פנטזיה כי אני אוהבת שמדברים איתי דוגרי, לא אוהבת את כל הזיבולים האלו על יקומים מקבילים, תנו לי לקרוא על החיים עצמם.
כשאני קוראת ספר אני רוצה ללמוד ממנו משהו שיעזור לי לעבור את המחר, פנטזיה אני פשוט אהיה שקועה בפנטזיה וזה לא יקדם אותי לשום מקום (בעיניי, שוב כל אחד ומה שהוא אוהב לקרוא).
אז אצלי אישית זה לא ככה.
מאמרים זה יותר מדיי דעה אישית שמעורבת בעיניי, מלבד זה קצר מדיי ובלי עלילה אמיתית, אין תרחישים יש יותר מחקר וראיונות.
לא על זה אני מדברת.
מי שקרא התפסן וחיים יקרים יבין, זה טבע האדם, צורת ההתנהגות שלנו..
מאמרים זה כמו לקחת ספר של בית ספר ולשבת לקרוא את לא יכולה להשוות.
ושוב אני אישית לא אוהבת להתנתק מהמציאות, אני אוהבת להבין אותה, או לפחות לנסות ולהבין אותה.
אבל יש כאלו ואני יכולה להבין גם אותם שמעדיפים לחלום על עולמות לא יודעת אם טובים יותר אבל עולמות אחרים, בעוד אני בוחרת שלנסות להבין ולחיות בעולם הזה..
לא על זה אני מדברת.
מי שקרא התפסן וחיים יקרים יבין, זה טבע האדם, צורת ההתנהגות שלנו..
מאמרים זה כמו לקחת ספר של בית ספר ולשבת לקרוא את לא יכולה להשוות.
ושוב אני אישית לא אוהבת להתנתק מהמציאות, אני אוהבת להבין אותה, או לפחות לנסות ולהבין אותה.
אבל יש כאלו ואני יכולה להבין גם אותם שמעדיפים לחלום על עולמות לא יודעת אם טובים יותר אבל עולמות אחרים, בעוד אני בוחרת שלנסות להבין ולחיות בעולם הזה..
באותו הנושא: