7 תשובות
כואב פיצוצים.. בשביל יופי צריך לסבול...
אבל עם כל פרוצדורה זה נהיה פחות כואב
אבל עם כל פרוצדורה זה נהיה פחות כואב
אני מורידה עם שעווה והאמת שזה סתם מלחיץ כי לא נעים שהקוסמטיקאית נוגעת באיזור הזה אבל תכלס זה בדיוק שניה וזה לא באמת כזה כואב כמו שמתארים את זה
לייזר
גילוח לייזר.
כואב אבל מתרגלים
ולפני זה עשיתי שעווה פשוט עושים וזהו מסיימים עם זה.
כואב אבל מתרגלים
ולפני זה עשיתי שעווה פשוט עושים וזהו מסיימים עם זה.
שואל השאלה:
אבל זה ממש כואב שם איך ?
אבל זה ממש כואב שם איך ?
אנונימית
שעווה
שעווה
באותו הנושא: