4 תשובות
כן את צריכה
שואל השאלה:
אבל זה ממש לעבור לזמן קצר כי סתם נגיד יש לי הפרעה בנתיב הימני
לא משנה, על פי חוקי התנועה את צריכה לאותת כל פעם שאת עוברת נתיב או פונה ובכללי משנה את הכיוון נסיעה שלך
חייבים לאותת אפילו אם לזמן קצר, אחרת לא פוסלים בטסט ):
באותו הנושא: