5 תשובות
תאמת שלא
אני מצליחה להתקדם רק כשאני חושבת מלא על המטרה של הדמויות ועל התיאורים ועל המסר של הספר ומתכננת את העלילה לפני הכתיבה, את רוב הספר אני כותבת ספונטנית אבל את הפרקים אני מתכננת מראש
באמת לפעמים אני מפסיקה לכתוב בגלל זה אבל אז חוזרת אחרי כמה דקות :)
זה תלוי מה המטרה של הסיפור שלי, אם חשוב לי שהוא יהיה כמה שיותר "מושלם" או שזה נטו לכיף שלי. בדרך כלל אני משתדלת לחשוב כמה שיותר כדי שהסיפור יצא טוב, ואם אני רואה שאני נכנסת לזה יותר מדי אני פשוט לוקחת הפסקה וחוזרת לזה אחר כך וזה עוזר. בסופו של דבר כשאתה כותב סיפור אתה רוצה שהוא יהיה טוב אז לא לחשוב עליו בכלל לא ממש עוזר לתהליך
סיפורים כותבים ספונטנית
אני כלכך מסכימה, זה קרה לי יותר מידי!
צודקת..זה קרה לי ובסוף עצרתי באמצע