46 תשובות
יש חרדים עם טלפון לידיעתך^
שואל השאלה:
לא, זה מחשב.
יש לי טלפון כשר
לא, זה מחשב.
יש לי טלפון כשר
המידע המוטעה הזה מגיע מאנשים טיפשים..בעיקר כשברשתות החברתיות מכל דבר קטן שאומרים זה מתגלגל מהר ומטעה עוד ועוד אנשים.
הטענה היא לא שהם לא משלמים מיסים, אלא שהמיסים שמשולמים מהחברה החרדים בכלל הם נמוכים מאוד ביחס לחברה הכללית, וזו עובדה, בעיקר כי חלק גדול מהחברה החרדית הוא עני בהרבה מהממוצע הכללי, ולכן נמצא במדרגת מס נמוכה יותר.
ובנוגע לביטוח לאומי, יש קו הכנסות שאם נמצאים מתחתיו לא משלמים לביטוח לאומי, ובגלל שחלק גדול מהחרדים הם פחות עשירים מהממוצע הם באמת משלמים פחות לביטוח הלאומי.
ובנוגע לביטוח לאומי, יש קו הכנסות שאם נמצאים מתחתיו לא משלמים לביטוח לאומי, ובגלל שחלק גדול מהחרדים הם פחות עשירים מהממוצע הם באמת משלמים פחות לביטוח הלאומי.
הם מתבלבלים בין חרדים לערבים. ערבים אלה שלא משלמים ולא עושים צבא וכל זה והם מתבלבלים בין השתיים.. מבחינתם השינאה לאלה ולאלה אותו הדבר.
בגלל שהרוב אצלם עני אז הוא מקבל הנחות
והבעיה שהם עניים מרצון ומידיעה שככה זה יהיה ולא רוצים לשפר את זה
והבעיה שהם עניים מרצון ומידיעה שככה זה יהיה ולא רוצים לשפר את זה
^^ גם ערבים וגם חרדים לא עושים צבא ולא משלמים מיסים ומקבלים קצבאות עוני בערך מאותן סיבות
^^ אז קח חידוש! חרדים ועוד איך עישים צבא ( יש כאלה שלא אבל הם לא המון) ועוד איך משלמים מיסים.. הקצת שלא עושים צבא שזה מאה שערים והחרדים האשכנזים וההדוקים יותר הם קצת לא עליהם מתכוונים ואם אליהם מתכוונים אז שיכתבו!
בקושי יש חרדים שהולכים לצבא
כמו שיש בקושי ערבים שהולכים לצבא אבל ממש קצת
כמו שיש בקושי ערבים שהולכים לצבא אבל ממש קצת
^ דתי לאומי חבדניקים חרדלניקים דתי ספרדי דתי אשכנזי -דתיים אורטודוקסים כולם עושים צבאא!! ערבים לגמריי לא עושים צרכסים דרוזים עושים אבל הם לא ערבים! בדואים אחד למליון עושה וגם זה בלחץ! מה אתה משווה?!
כפרה עלייך אני לא מדבר על דתיים או מסורתיים או חרדים לאומיים, על חרדים הם לא עושים צבא.
כל אלה מבית שמש אלעד בני ברק ירושליים, 20 אחוז מהאוכלוסייה שמקבלים פטור מהצבא
כמו הערבים שגם הם 20 אחוז מהאוכלוסייה וגם הם מקבלים פטור.
ושניהם לא עושים צבא וכמו שאצל החרדים יש בודדים שכן עושים גם אצל הערבים יש בודדים שכן.
אין מה להגיד דתיים או כל דבר כזה כי הם לא נחשבים בספירה של חרדים
כל אלה מבית שמש אלעד בני ברק ירושליים, 20 אחוז מהאוכלוסייה שמקבלים פטור מהצבא
כמו הערבים שגם הם 20 אחוז מהאוכלוסייה וגם הם מקבלים פטור.
ושניהם לא עושים צבא וכמו שאצל החרדים יש בודדים שכן עושים גם אצל הערבים יש בודדים שכן.
אין מה להגיד דתיים או כל דבר כזה כי הם לא נחשבים בספירה של חרדים
^ בואו תלמד משהו.. חבדניק וחרדלניק הם חרדים לכלל דבר!!! הם לא דתיים, הם חרדים! וכן 100 אחוז אצלם עושים צבא! אתה מדבר על הזרמים הקיצונים הלא ציונים בכלל כאלה שגם לא מצביעים בבחירות וכאלה שלא עומדים בצפירה, הם קיצונים! הם לא דוגמא!! חרדים ועוד איך עושים צבא אבל לא הקיצונים והקיצונים הם לא הרבה רק שתדע..
אצל החרדים זה לא זרם קיצוני שהוא לא ציוני זה זרם קיצוני שהוא אנטי ציוני
החרדלים הם ציוניים לא כמו כל החרדים
ודתי לאומי זה לא כמו חרדי לאומי הוא לא נספר בספירה עם חרדים הוא לא מתלבש כמו פינגווין בבגדים שחורים ולבנים
דתיים בכלל ומסורתיים לא נספרים עם חרדים ביחד והם כן הולכים לצבא וכל זה
לצהל התגייסו בשנת 2019 רק 1222 חרדים
וערבים התגייסו 606
זה אומר שהתגייסו פי 2 חרדים מיהודים אבל זה מתוך 10,000 או יותר בערך בשנה שמתגייסים זה אומר ששניהם בקושי מתגייסים לצהל במספרים קטנים מאוד
החרדלים הם ציוניים לא כמו כל החרדים
ודתי לאומי זה לא כמו חרדי לאומי הוא לא נספר בספירה עם חרדים הוא לא מתלבש כמו פינגווין בבגדים שחורים ולבנים
דתיים בכלל ומסורתיים לא נספרים עם חרדים ביחד והם כן הולכים לצבא וכל זה
לצהל התגייסו בשנת 2019 רק 1222 חרדים
וערבים התגייסו 606
זה אומר שהתגייסו פי 2 חרדים מיהודים אבל זה מתוך 10,000 או יותר בערך בשנה שמתגייסים זה אומר ששניהם בקושי מתגייסים לצהל במספרים קטנים מאוד
^ אל תצפה מאדם אנטי ציוני להיתגייס.. זה כבר לא משנה אם הוא דתי או לא, יש גם חילונים שהם לא ציונים ומוציאים פטורים כי הם נגד גיוס ונגד צהל וצבא ומדינה פה באתר נתקלתי בכמה וכמה! וזה רק אתר עם כמה בני נוער בסופו של יום חרדים לכל דבר שאלו חרדלניקים וחבדניקים וחרדים ספרדים מתגייסים! הם לא עושים הנחות הם גם לומדים גם מתגייסים גם עובדים וגם לומדים תורה הם הכל מהכל וכל הכבוד להם כי זה שיאי הקשה והם לא עושים לעצמם הנחות אז צריך להרים להם ולא להוריד להם!
אם את מסתכלת על סתם דתיים ספרדים ואשכנזים הם מתגייסים בלי קשר גם אין להם פטור
גם לחרדלים אין פטור גיוס אני חושב ויש הרבה בני ישיבות שמתגייסים לא עליהם אני מדבר
הפטור הוא לחרדים וחרדים לא מתגייסים זה עובדה לפני הנתונים הרשמיים הם לא מתגייסים לצהל, כמו ערבים שגם לא מתגייסים
גם לחרדלים אין פטור גיוס אני חושב ויש הרבה בני ישיבות שמתגייסים לא עליהם אני מדבר
הפטור הוא לחרדים וחרדים לא מתגייסים זה עובדה לפני הנתונים הרשמיים הם לא מתגייסים לצהל, כמו ערבים שגם לא מתגייסים
^^צודקת זה בדיוק זה
וזאת גם הסיבה שחרדים כלכך לא רוצים להתגייס זה לא בגלל הלימוד תורה זה בגלל שאז הם יהיו עם חילונים והפתחו עליהם והם פוחדים שהם יעזבו את הזרם
כי זה מה שקורה בצהל בעצם נפגשים אנשים ממקומות שונים בארץ ונפתחים לדברים שהם לא הכירו, בדיוק ההפך ממה שהחרדים רוצים
וזאת גם הסיבה שחרדים כלכך לא רוצים להתגייס זה לא בגלל הלימוד תורה זה בגלל שאז הם יהיו עם חילונים והפתחו עליהם והם פוחדים שהם יעזבו את הזרם
כי זה מה שקורה בצהל בעצם נפגשים אנשים ממקומות שונים בארץ ונפתחים לדברים שהם לא הכירו, בדיוק ההפך ממה שהחרדים רוצים
אנונימית ערבים ועוד איך צריכים להיות ציונים הם לעומת החרדים הלא ציונים לומדים עובדים מצביעים מתערבבים איתנו הכל עושים איתנו אז תתגיסו גם מה קרה?!
^לא קשור לחילונים.. זה לא בעיה לפתוח להם בסיס כשר שומר שבת והכל. הם נגד המדינה! הם לא עומדים בצפירה והם לא לומדים עובדים איתנו אלה רק בתוכם בתוך הקהילה שלהם הם אפילו לא יולדים בבתי חולים הם לא רשומים במרשם איכלוסין הרבה פעמים. הם קוראים למדינה הזאת מדינת גויים ושל פרוצים כי המדינה לא הולכת בעיקבות התורה. אי אפשר להשוות בניהם.
^לא קשור לחילונים.. זה לא בעיה לפתוח להם בסיס כשר שומר שבת והכל. הם נגד המדינה! הם לא עומדים בצפירה והם לא לומדים עובדים איתנו אלה רק בתוכם בתוך הקהילה שלהם הם אפילו לא יולדים בבתי חולים הם לא רשומים במרשם איכלוסין הרבה פעמים. הם קוראים למדינה הזאת מדינת גויים ושל פרוצים כי המדינה לא הולכת בעיקבות התורה. אי אפשר להשוות בניהם.
החרדים הלא ציונים לא מתערבבים ולא עושים איתנו כלום הם סגורים בקהילות שלהם ולא פתוחים לעולם לא עובדים וחלק מהם גם לא מצביע
לעומת זאת דווקא ערבים כן עובדים יותר(כל הפועלי בניין והדברים האלה) בעצם הם בנו לנו את המדינה כל הבתים שאת רואה כנראה זה ערבים
והערבים לא מתגייסים לא בגלל שהם אנטי ציונים(אפילו שהרוב כנראה כן אנטי ציונים)
הם לא מתגייסים בגלל שיש להם משפחה שברחה מישראל ב48 למדינות אוייב שלנו ולא רוצים שעכשיו ערבי יהי לוחם בצהל ויצתרך להלחם במשפחה שלו בעזה בגלל זה הם מקבלים פטור
ועוד בשבילך אתה יכולה להגיד את זה בתור דבר טוב כי אז הם לא יהיו חשופים לכל מיני חומרים מסווגים
ולמה לפתוח לחרדים בסיסים שמורים ולהשאיר אותם רחוקים מאיתנו, שיתאימו את עצמם אלינו לכל שאר העם וככה נתערבב ונהיה עם אחד ולא מחולק
לעומת זאת דווקא ערבים כן עובדים יותר(כל הפועלי בניין והדברים האלה) בעצם הם בנו לנו את המדינה כל הבתים שאת רואה כנראה זה ערבים
והערבים לא מתגייסים לא בגלל שהם אנטי ציונים(אפילו שהרוב כנראה כן אנטי ציונים)
הם לא מתגייסים בגלל שיש להם משפחה שברחה מישראל ב48 למדינות אוייב שלנו ולא רוצים שעכשיו ערבי יהי לוחם בצהל ויצתרך להלחם במשפחה שלו בעזה בגלל זה הם מקבלים פטור
ועוד בשבילך אתה יכולה להגיד את זה בתור דבר טוב כי אז הם לא יהיו חשופים לכל מיני חומרים מסווגים
ולמה לפתוח לחרדים בסיסים שמורים ולהשאיר אותם רחוקים מאיתנו, שיתאימו את עצמם אלינו לכל שאר העם וככה נתערבב ונהיה עם אחד ולא מחולק
^^ הבדואים עושים את זה יפה מאוד לא כולם אבל כמה מהם. הם לא אותו הדבר..הרבה פעמים היה בניהם מלחמות ולא ממזמן היה בניהם ריב, החודש! ללמוד איתנו הם לומדים לעבוד איתנו הם עובדים להצביע איתנו שזה שיאיי הציוני הם מצביעים בכנסת לשבת הם יושבים אבל ציונים הם לא?! ממ.. קצת בעייתי לא?!
^^ כל ההתחלה שרשמת זה מה שאני אמרתי לא הבנתי מה ניסית להגיד.. לגבי הבסיסים למה שיתאימו את עצמם אלינו עם הם לא אנחנו?! אז למה שאנחנו לא נתאים את עצמנו אליהם?? הם משהו אחד אנחנו משהו אחר וצריך לכבד את זה ולא לגרום לאחד מהם לסבול ולהיות איפה שאינו שייך! בקיצור אפשר היה לעשות את זה אבל כמו שציינתי מיקודם זאת לא הסיבה שהם לא מתגייסים ככה שזה לא רלוונטי עניין הבסיסים.
אביטל את צריכה להבין שבשביל הערבים גם אלה שגרים פה היום הכי שמח בשנה שלנו יום העצמאות אצלם נחשב ליום הנכבה יום האסון שלהם שבו הם הפסידו במלחמה על הארץ שלהם, בזמן שאנחנו ניצחנו במלחמה הזאתי על הארץ שלנו ואין מה לעשות
ולהתגייס לצהל זה להתגייס לצבא שניצח אותם
חרדים הסיבה שהם לא מתגייסים זה כי הם לא רוצים להתערבב עם שאר האוכלוסייה כדי להשאר מרוחקים מהם ולא לצאת מהדת או לפחות מהזרם שלהם
ולהתגייס לצהל זה להתגייס לצבא שניצח אותם
חרדים הסיבה שהם לא מתגייסים זה כי הם לא רוצים להתערבב עם שאר האוכלוסייה כדי להשאר מרוחקים מהם ולא לצאת מהדת או לפחות מהזרם שלהם
^^
מה זאת אומרת אף אחד לא באמת מתאים לצבא וכל אחד מתאים את עצמו מסתגל לצבא אחרי שהוא מתגייס
למה שהחרדים לא יתערבבו איתנו בצבא כמו מה שקורה עם כל שאר האוכלוסייה בצבא סובלים ביחד
מה זאת אומרת אף אחד לא באמת מתאים לצבא וכל אחד מתאים את עצמו מסתגל לצבא אחרי שהוא מתגייס
למה שהחרדים לא יתערבבו איתנו בצבא כמו מה שקורה עם כל שאר האוכלוסייה בצבא סובלים ביחד
^^^ אוקיי אז לנהל בית ספר או להיות מורה בבית ספר ישראלי יהודי זה בסדר להצביע זה בסדר להיות בפוליטיקה ובכנסת זה בסדר וצבא זה לא בסדר?! יאללהה לא קונה את זה! לפני שבאים בתלונות לחרדים האנטי ציונים שיבואו בטענות לערבים אל תבלבלו לי את השכל זה בסדר זה לא בסדר האנטי ציונים הם כלום לעומת הערבים "הציונים" כאן בארץ מבחינת מספרים אז חלס! ושוב אין קשר ללהיתערבב איתנו! זאת סיבה אבל זאת לא ה-סיבה! הם לא מכירים במדינה לא מצביעים לא בפוליטיקה לא כלום! למה להם להתגייס?! הערבים להם יש המון סיבות להיתגייס תפלו עליהם.
^ הם 20 מנדטים איזה נמוך?! נמוך אולי ביחס ליהודים אבל אנחנו גם הרבה יותר מהם. ביחס למספר שלהם הם מצביעים יפה מאוד!
^^ לערבים יש את כל הסיבות לא להתגייס לא כמו לחרדים ובלי קשר לא צריך להשוות ויש לך גם סיבה בתור ימנית לא לגייס אותם מההתחלה
כי מה תעשי שתהיה מלחמה ויהיו לנו המון ערבים בתפקידי מפתח בצבא עם המון מידע מסווג הם יכולים למסור לאוייב בצד השני שהוא חלק מהמשפחה שלהם לא?
והסיבה העיקרית שהחרדים אל רוצים להתגייס זה כדי לא להחשף ולהערבב עם החילונים כדי שלא יעזבו את הדת בגלל זה עושים להם מההתחלה את כל ההתאמות שלא יפחדו, וזה עדיין לא עובד והרוב הגדול של החרדים לא מתגייס לצהל
כי מה תעשי שתהיה מלחמה ויהיו לנו המון ערבים בתפקידי מפתח בצבא עם המון מידע מסווג הם יכולים למסור לאוייב בצד השני שהוא חלק מהמשפחה שלהם לא?
והסיבה העיקרית שהחרדים אל רוצים להתגייס זה כדי לא להחשף ולהערבב עם החילונים כדי שלא יעזבו את הדת בגלל זה עושים להם מההתחלה את כל ההתאמות שלא יפחדו, וזה עדיין לא עובד והרוב הגדול של החרדים לא מתגייס לצהל
^ ברור! הסיבה העיקרית היא למה ללכת להיתגייס לתת מעצמי שנתיים שלוש בחינם במקום ללכת ולנהל מפעל ישראלי או לנהל תחנת דלק ישראלית או לפתוח עסק בישראל ולנהל ישראלים יהודים. עדיף לעשות תואר ישראלי ולגלגל כסף ישראלי מאשר להיתגייס לצבא הישראלי. לגבי החרדים תמשיך לחשוב שזה עניין של עירבוב.. זה לא הם לא מכירים בצבא משום שאינם מכירים במדינה, שוב חלק מיהם יולדים בבית ולא רושמים את התינוק במרשם איכלוסין מרוב שהם נגד המדינה רובם לא מחזיקים איתם תעודת זהות כחולה. ברור שלא יתגייסו! מעבר לעירבוב אין פה הכרה!!
^^ אם את סופרת במנדטים אז נגיד לערבים יש עכשיו 10 מנדטים סך הכל מתוך 120 והאחוז שלהם באוכלוסייה זה 20 אחוז א אם היו להם כמו האחוז שלהם באוכלוסייה היו אמורים להיות להם 24 מנדטים
לחרדים עכישו יש 16 מנדטים ואותו דבר אם היה לפי האחוז שלהם באוכלוסייה היה אמור להיות להם 24
לחרדים עכישו יש 16 מנדטים ואותו דבר אם היה לפי האחוז שלהם באוכלוסייה היה אמור להיות להם 24
^^ שס יהדות התורה והציונות הדתית אלה דתיים וחרדים ציונים- בדיוק אלה שעושים צבא ומשלמים מיסים. חרדים לא ציונים לא יוצאים להצביע בכלל!!!
^לא מדברת על כמה יש להם עכשיו כשהם נוהרים להתביע הם מגיעים ל20 מנדטים קל! זה שבפעם הרביעית הם לא יצאו בהמונהם זה עניין שלהם, אגב גם הישראלים לא יצאו להצביע ברביעי כבר.
^לא מדברת על כמה יש להם עכשיו כשהם נוהרים להתביע הם מגיעים ל20 מנדטים קל! זה שבפעם הרביעית הם לא יצאו בהמונהם זה עניין שלהם, אגב גם הישראלים לא יצאו להצביע ברביעי כבר.
כפרה עלייך אביטל רק החרדים הקיצוניים זה בלל שהם לא מכירים במדינה רוב החרדים שלא מתגייסים זה "תורתו אומנותו" אבל זה התירוץ והסיבה האמיתית היא שהם לא רוצים שאחוז היוצאים בשאלה יגדל
עכשיו בממוצע בכל משפחה חרדית יש אחד לפחות שכבר לא חרדי או עזב לגמרי את הדת ואלה נתונים אני יכול להביא מקור לזה
ואם הם יתערבבו עם החילונים ויחשפו אליהם יותר ולא ישארו סגורים בקהילות שלהם בערים שלהם יש להם סיכוי יותר גדול לצאת בשאלה כי הם ראו ונחשפו בצבא למה שקורה מחוץ לעולם שלהם
עכשיו בממוצע בכל משפחה חרדית יש אחד לפחות שכבר לא חרדי או עזב לגמרי את הדת ואלה נתונים אני יכול להביא מקור לזה
ואם הם יתערבבו עם החילונים ויחשפו אליהם יותר ולא ישארו סגורים בקהילות שלהם בערים שלהם יש להם סיכוי יותר גדול לצאת בשאלה כי הם ראו ונחשפו בצבא למה שקורה מחוץ לעולם שלהם
^ החרדים שלא מתגייסים אלה החרדים האנטי ציונים החרדים הציונים כולם מתגייסים! זה מה שאני מסבירה מההתחלה.
אביטל מה פתאום את מדברת שטויות
שס ויהדות התורה הם חרדים והם יוצאים בעצמם נגד גיוס לצבא והם לא ציונים
רק הציונות הדתית של סמוטריץ זה משהו אחר
שס ויהדות התורה הם חרדים והם יוצאים בעצמם נגד גיוס לצבא והם לא ציונים
רק הציונות הדתית של סמוטריץ זה משהו אחר
אביטל רוב החרדים הם לא ציונים,
רק הציונות הדתית אחוז קטן מהם שרובו לא חרדי הם ציונים ומתגייסים
הרוב הגדול של החרדים לא מתגייס וזה אני אומר לך מנתונים שאני יכול להביא לך
את מדברת בלי נתונים ובלי כלום ומנותקת מהעובדות
שס ויהדות התורה שאמרת שמתגייסים לצבא, הם לא והם יוצאים נגד הגיוס לצהל
רק הציונות הדתית אחוז קטן מהם שרובו לא חרדי הם ציונים ומתגייסים
הרוב הגדול של החרדים לא מתגייס וזה אני אומר לך מנתונים שאני יכול להביא לך
את מדברת בלי נתונים ובלי כלום ומנותקת מהעובדות
שס ויהדות התורה שאמרת שמתגייסים לצבא, הם לא והם יוצאים נגד הגיוס לצהל
^^ועוד איך הם ציונים! לעומת הרשימה המשותפת ורעם שהם נגד המדינה נגד צהל נגד חיילים נגד הכול מהכל אבל לקבל משכורת של 50 אלף בתור חבר כנסת ופוליטיקאי הם יודעים לשבת ולקבל יפה מאוד! הערבים בכנסת הם תומכי טרור והם באמתת נגד הכל! עליהם דברו לא על הדתיים.
^^ הכל טוב, תמשיך לחשוב כמו שאתה חושב ואני אמשיך לחשוב כמו שאני חושבת.
תקשיבי אולי הערבים והמפלגות הערביות הם אנטי ציונים (אפילו שבל"ד לא מוגדרים אנטי ציונים אבל הם כאלה)
אבל גם החרדים בממשלה לא ציונים ולא מתגייסים ואת מדברת שטויות שאני לא יודע מאיפה את מביאה אותם
את צריכה קצת לקרוא על יהדות התורה ושס ותראי שהם מתנגדים לגיוס לצהל של חרדים
והם לא ציונים
אבל גם החרדים בממשלה לא ציונים ולא מתגייסים ואת מדברת שטויות שאני לא יודע מאיפה את מביאה אותם
את צריכה קצת לקרוא על יהדות התורה ושס ותראי שהם מתנגדים לגיוס לצהל של חרדים
והם לא ציונים
טוב שיהיה לך לילה טוב
תקראי קצת ותביני שהמחשבה שלך לא משנה את העובדות
חג שמח
תקראי קצת ותביני שהמחשבה שלך לא משנה את העובדות
חג שמח
^^ מכירה טוב מאוד את שני המפלגות ואני נורא אוהבת אותם. הם ציונים מאוד והם מאוד מקבלים את המדינה את החיילים ואת צהל והכל יש המון אצלם במפלגה שעשו צבא. ותפסיק כל כך לשנוא חרדים! אם אלה הסיבות שלך אז השנאה לערבים צריכה להיות חזקה יותר ולא לחרדים.
לא צריך לשנוא לא ערבים ולא חרדים
ולא יהדות התורה ושס פשוט לא ציוניות את צריכה קצת לקרוא זה בורות להגיד דבר כזה
והם שתיהן נגד גיוס של חרדים לצבא וזאת פשוט עובדה אין מה לעשות
ושתיהן פעלו נגד גיוס של חרדים לצבא
אם את לא מסכימה עם העובדות האלה אין מה לדבר פשוט כי אלה עובדות
ולא יהדות התורה ושס פשוט לא ציוניות את צריכה קצת לקרוא זה בורות להגיד דבר כזה
והם שתיהן נגד גיוס של חרדים לצבא וזאת פשוט עובדה אין מה לעשות
ושתיהן פעלו נגד גיוס של חרדים לצבא
אם את לא מסכימה עם העובדות האלה אין מה לדבר פשוט כי אלה עובדות
^ אז תבדוק ותיראה שהמון מהמפלגות הללו עשו צבא וזאת עובדה בשטח! עשו צבא ומילואים ואף קבע אז תבדוק ואז דבר בסדר? יופי!
כפרה עלייך יהדות התורה ושס פועלות בכנסת נגד גיוס לצהל של חרדים
זאת עובדה הן פועלות נגד גיוס לצהל של חרדים
אין פה ויכוח זה פשוט מה שהמפלגות האלה עושות בכנסת בין היתר
זאת עובדה הן פועלות נגד גיוס לצהל של חרדים
אין פה ויכוח זה פשוט מה שהמפלגות האלה עושות בכנסת בין היתר
^הן ציוניות! הן פשוט בעד שהיה לחרדים בין היתר את היכולת גם לא לשרת וגם אופציה לשרת כמובן. הם לא רוצים שיגעו בפטור והם צודקים.. אני בזכות הפטור הדתי הוצאתי גם פטור ועשיתי שרות לאומי שזאת האופציה לדתיים גם והיא לגמריי תורמת כמו צבא ואני שיאי הציונית ככה שאצלם זה מקטע אחר לגמריי ולא מהסיבה שהן לא ציוניות. אל תערבב. הערבים באמת לא ציונים אל תשווה בניהם.
מה זה אופציה
כל יהודי חילוני מחוייב בחוק להתגייס ואם לא אז הולך לכלא
למה חרדי יש לו את האופציה?
והרוב המוחלט כמעט של החרדים לא מתגייס
והם פועלים נגד זה שחרדים יצרכו להתגייס כמו כל היהודים
ולא צריך להשוות אותם לערבים כי ערבים לא מתגייסים מסיבות אחרות
ערבים זה גם אנטי ציונות אבל גם ובעיקר זה שיש להם אחים משפחה בצד של האוייב
ושוב לדעתי גם את בתור ימנית לא היית רוצה שערבים יתגייסו ויהיו חשופים למידע מסווג
כל יהודי חילוני מחוייב בחוק להתגייס ואם לא אז הולך לכלא
למה חרדי יש לו את האופציה?
והרוב המוחלט כמעט של החרדים לא מתגייס
והם פועלים נגד זה שחרדים יצרכו להתגייס כמו כל היהודים
ולא צריך להשוות אותם לערבים כי ערבים לא מתגייסים מסיבות אחרות
ערבים זה גם אנטי ציונות אבל גם ובעיקר זה שיש להם אחים משפחה בצד של האוייב
ושוב לדעתי גם את בתור ימנית לא היית רוצה שערבים יתגייסו ויהיו חשופים למידע מסווג
^ כן גם לא הייתי רוצה אותם בפוליטיקה ובתור מנהלים שלי מורים שלי עובדים איתי או לומדים איתי אבל אם הם כבר שם אז שהיו גם שם!! חילוני ודתי/חרדי יש להם אורך חיים אחר לגמריי! חילוני לומד מתגייס בעוד שדתי/חרדי לומד תורה מסיים לימודים וישר מתחתן מביאי ילדים מקים בית משפחה וממשיך ללמוד תורה תוך כדי בנית בית ומשפחה כמו שחילונים בחיים לא יתחתנו בגיל 18 דתי/חרדי לא יתחתן בגיל 30/40 לשניהם יש אורך חיים נורא שונה וכמו ששל החילוני נחשב בסדר גם של החרדי נחשב כבסדר כל אחד והחיים שלו אם אתה כל כך מקנא אתה גם מוזמן ללמוד תורה ולהיתחתן ויהיה לך פטור גם.
אני להפך אני רוצה לתרום למדינה ולא רוצה את הפטור
ולא רוצה יהיה להם את הפטור כי הם לא תורמים למדינה
ואת צריכה להבדיל בין להיות מורה ומנהל לבין להיות חייל בתפקיד מסווג ועם ידע על דברים חשובים ומסווגים במדינה
ולא רוצה יהיה להם את הפטור כי הם לא תורמים למדינה
ואת צריכה להבדיל בין להיות מורה ומנהל לבין להיות חייל בתפקיד מסווג ועם ידע על דברים חשובים ומסווגים במדינה
^ לא!- אם הם ציונים כמו שהם עושים את זה הם גם צריכים לעשות את זה או הכל או כלום אין באמצע! ונכון אולי עדיף שלא היו בצבא על אחת כמה וכמה שלא היו בפוליטיקה!!! ואם אתה רוצה לתרום מעולה תתרום אז מה אכפת לך שלאלה יש פטור לא הבנתי?! אורך החיים שלהם שונה לגמריי כמו ששלך מקובל גם שלהם מקובל זה שאתה משהו אחד והם משהו אחר לא עושה אותך בסדר ואותם לא, אלו שתי סגנונות חיים שונים ושניהם מתקבלים! לשניהם יש מקום בישראל!
ynet