7 תשובות
לאחרונה רוב האובססביות הצטרפו לקייפופ בגלל שזה "טרנד" אז זה פשוט עושה רושם לא הכי וואו לקייפופ
אנונימית
אנשים סתם אוהבים לצאת כי זה שונה ואחר עזבי בלי שכל
אמ אין לי מושג,
אישית לא אוהבת את הסגנון, אבל שכל אחד יאהב מה שהוא אוהב, זאת מוזיקה, אין דבר רע או לא נכון במוזיקה.
I:
כי אנשים לא אוהבים את הסיגנון הזה
אני שמעתי כמה סיבות ׁ(לא ספציפית מכאן):
1. ''כל המעריצים מטורפים ואובססיביים'' (אני אחד מרוב המעריצים, הנורמליים)
2. ''הם נראים אותו דבר'' (זה נכון לגבי כל 2+ אנשים שבקושי הסתכלת עליהם)
3. ''הם נראים כמו בנות'' (זה בעיקר על bts, כי הם להקת הבנים הכי מפורסמת בkpop)
4. ''כל המוזיקה נשמעת אותו דבר'' (זה גם בעיקר על bts, ובעיקר אנשים שלא הקשיבו ליותר מ-2 שירי kpop אומרים את זה)
5. ''אי אפשר להבין את השירים'' (את/ה במרחק חיפוש אחד באינטרנט מתרגום של המילים, או במרחק לחיצה אחת אם את/ה ביוטיוב, צופה בקליפ, ויש תרגום)
איכס, שונא את האות k
שואל השאלה:
כל פעם שאני ממליצה על להקות שאני אוהבת ויש להקות קייפופ עושים לי מינוס..
אנונימית