3 תשובות
"לא בקטע של בנים"
אנונימית
דגלי גאווה אולי?
יש איזה שיר כזה של להקת block b בטוח לא מכירים אותו פה ויש איזה משפט כזה שהם אומרים bye guys hi ladies אבל לא נראה לי שזה רלוונטי אם את לא מכירה אותם כי אולי אנשים לא יבינו אבל זה חמוד
אנונימית
באותו הנושא: