התחברות הרשמה

אנשים שמבינים בטלפונים פליז כנסו

אז זה משהו ממש מוזר שמתי את הטלפון על רטט וזה מראה כאילו הוא על השתק הכוונה לא רוטט ששולחים הודעה ודברים כאלה זה ממש מוזר ואין לי מושג למה
מישהו יודע מה לעשות או למה זה קרה?
כבר ניסיתי לכבות ולהדליק לא עוזר
21 בספטמבר 2021, 20:06
טלפוניםעצותטלפון    
תשובה אחת
לך למעבדה כולם פה מפגרים
א
אורית הדלורית
באותו הנושא:
יש כאן אנשים שמבינים בטלפונים ממש טוב ויכולים לעזור לי?
אנשים שמבינים בטלפונים (אייפון) פליז עזרה
היי אנשים שמבינים בטלפונים?
אנשים שמבינים בטלפונים ומחשבים פליז תיכנסו מתחננת
אנשים שמבינים בטלפונים
אנשים שמבינים במכירה של טלפונים ומחירים של טלפונים פליז עזרהה
אנשים שמבינים בטלפונים.
אנשים שמבינים בטלפונים
כנסו אנשים שמבינים בטלפונים
אנשים שמבינים בטלפונים/מחשבים
אנשים שמבינים בטלפונים כנסו