8 תשובות
אנשים ממורמרים שיש בנות צעירות שמרוויחות יותר מהם ומקבלות תהילה ופרסום.
הרוב מתפרסמות מטיקטוק או אינסטגרם אז זה למה אומרים שאין להן כישרון (אני לא מסכימה עם זה)
זה בא מקנאה לרוב
שואל השאלה:
גם להתפרסם בגלל היופי זה בסדר (:
אנשים לא יודעים להעריך דברים קטנים, אז על הדברים הקטנים כמו הריקודים של צארלי, הם טוענים שהיא חסרת כישרון.
חלקם שרים שירים בלי מודעות וגם הם לא כותבים את זה שזה מראה על דיי חוסר כשרון
כמו דקל וקנין לדוגמא
או שיש אנשים שביגלל הכסף שיש להם בבית הם מצליחים לדוגמא נועה קירל בהתחלה שלה
ויש כאלה שמביכים אבל במדינה מביכים מצליחים יותר מהטובים
ויש כאלה שבאמת מגיע להם אבל הם בודדים
דיברתי גם על בנים וגם על בנות
הרבה מהם מתפרסמים בגלל הכסף (אן בי לדוגמא) ויש להם ככה אפשרות לקנות ולפרסם הכל
ויש כאלו שפשוט עושים טיקטוקים של כלום ומקבלים עוקבים אז ברור שזה יקרה
כנל לעמודי מעריצים של הטיקטוקרים הילדים האלו לא באמת יודעים מי אלה
כי זה מעצבן שבמציאות של היום יש כל כך הרבה אנשים שעובדים קשה בשביל להרוויח את המקום שלהם בתעשייה, ובמקום זה נותנים במה לילדים קטנים חסרי כישרון וניסיון. אם היה להם כישרון הייתי מפרגנת, באמת, אבל פשוט אין.