9 תשובות
לא הייתי מעיר לאף אחד על המשקל שלו. זה לא ענייני.
חוסר טאקט,יש אנשים שהם חסרי ביטחון לגבי המשקל שלהם ולקבל על זה עוד יותר ביקורות זה יותר מוריד בביטחון וגם זה ממש חוסר טאקט לעשות את זה
אנונימית
אני לא הערתי לאף אחד אף פעם...
אנונימית
שזה לא עניינם, כל עוד לא שאלו אותם אז אין להם זכות . אני למשל ששואלים אותי אם השמנתי/רזיתי אני עונה תאמת אבל אם לא אז אני לא מעירה וזה לא ענייני. ושוב זה תלוי קשר, אם יש לי חברה קרובה שאני מרגישה צורך לומר לה ואני יודעת שהקשר שלנו מאפשר את זה אני אומרת. אבל גם לא, זה לא משהו שאני אומרת לאנשים גם שהם שואלים אותי לפעמים אני לא אוהבת לענות.
זה חסר רגישות
קנאה חד משמעית.
באדי שיימינג לכל דבר
שונאת כשעושים לי את זה, לא אעשה לאחרים.
זה פשוט חוסר מודעות...
שואל השאלה:
אתם הייתם מעירים?
אנונימית
חוסר טאקט