10 תשובות
כן ממש חמוד
ממש חמוד
כןכן זה ממש בסדר(: ושתדעי שכולן מאוננות וזה ממש בסדר, החברה גרמה לנו להרגיש לא הנוח עם זה כי "רק בנים מאוננים" אבל זה ממש לא ככה(:
אנונימית
כן
לא יודע אם חמוד זו המילה לתאר, אבל זה באמת הכי נורמלי וסבבה וכיף שיש אמא שמבינה
שואל השאלה:
^
כןן
^
כןן
אנונימית
איזו חמודה
מעולה שיש לך אמא מבינה והגיונית. אמא שלי כוד נבר
מעולה שיש לך אמא מבינה והגיונית. אמא שלי כוד נבר
אמא שלי לא הייתה פשוט מסוגלת להגיב, לא מתנגדת הוא אומרת משהו פשוט אומרת זה בסדר והולכת חחח
יואוו מהממות!
גם זה שסיפרת גם איך שהיא הגיבה.
אני מעריכה אותה על התגובה וזה באמת בסדר וטבעי אין לך מה לדאוג
גם זה שסיפרת גם איך שהיא הגיבה.
אני מעריכה אותה על התגובה וזה באמת בסדר וטבעי אין לך מה לדאוג
באותו הנושא: