4 תשובות
במחשב
אנונימית
מחשב
טלפון יותר נוח לי
אני קודם כותבת בוורד ואז מעתיקה לווטפאד דרך המחשב. ולא נראה לי שיש לי העדפה, חוץ מזה שבטלפון זה יותר מהיר ונגיש