8 תשובות
תקשיבי אלוהים אוהב אותך גם אם את עם פלאפון או מחללת שבת או לא משנה מה.
הכי חשוב שתהיי בן אדם טוב מבפנים.
ואגב זה ממש בסדר להתעצבן לפעמים על אלוהים, אני אישית מאוד מאמינה בו אבל לא שומרת כלום חוץ מכשרות בדיוק מהסיבה שכתבתי לך אני חושבת שהוא יאהב אותי גם בלי המסביב.
קיצור תדליקי נטפליקס בלי רגשות אשם:)
אנחנו בני אדם ולכולנו יש נפילות. הכל בסדר לא קרה כלום.

את צריכה ללכת למקום שעושה לך טוב ולא למקום שעושה לך רע. את יכולה לשמור את הדברים שחשובים לך אבל את צריכה גם לחשוב ולדאוג לעצמך.
את לא תיכנסי לגיהינום רק כי השתמשת בטלפון בחג.
תהיי אדם טוב מבפנים והוא יאהב אותך.
ואולי זה לא מעודד, אבל אני בטוח שיש לו עניינים יותר חשובים מאשר משתמשת סטיפס שרואה נטפליקס בחג.
שואל השאלה:
תודה על הכל חברים אין עליכםם (סמיילי בוכה)

אחרי איזה שעה כזה אולי פחות שהייתי בפלאפון כיביתי והמשכתי לשמור וירדתי לסוכה..
אנונימית
אז תראי נטפליקס. אלוהים יסלח לך. זה חד פעמי, הכל בסדר.
שואל השאלה:
לא עולה לי משהו אחר..
אנונימית
את לא מגעילה, וכן לכולם יש נפילות. הכל בסדר. אני חושבת שתקחי לך כמה דקות ותירגעי לפני שאת חוזרת למשפחה. אם את רוצה לראות נטפליקס תראי השאלה היא אם זה לא יגרום לך להרגיש יותר רע שאת בפלאפון.. אולי יש משהו אחר שאת יכולה לעשות כדי להירגע?
היי מכירה את התחושה, גם לי יצא לחלל והייתי עצבנית על כל הסיטואציה ובאתי בטענות לה' והרגשתי חוצפנית ושנאתי את עצמי ברמות.

תזכרי שיצר הרע רוצה שתמשיכי להרגיש רע ועצבנית גם אחרי החטא
אז חיללת, קרה, זה לא שבאמת התכוונת, בעבודת ה' צריך להמשיך הלאה,
אם ה' סולח בהחלט הוא מכיר את הלב שלך ויודע שתעשי הכל לא לחלל ובשביל זה בדיוק יש את התשובה.

קחי את זה כחיזוק, את יודעת מה גרם לך לחלל, עכשיו תדעי להיזהר מזה יותר להבא ומראש תתכנני במצב כזה מה לעשות אפילו לשים את הראש על הכרית במקום ללכת לטלפון או לקחת ממתק או כוס שתיה או משהו מרגיע,
יש מצבים שאם לא הייתי עוברת אותם ונופלת לא הייתי יכולה אחרכך לשמור אותם כמו שצריך
הכי טוב גם ברגע האמת לדבר עם ה' על מה שמציק וזה מציל מהחטא ומרגיע.

להמשיך לכעוס על עצמך מן הסתם לא יועיל בכלום ולא רצון ה' לא צריך לתת לזה להטריד אותך יותר מידיי את תעשי תשובה אל תדאגי.

את צריכה לעשות תשובה כמו שצריך ולהשתדל לא לשוב על זה יותר
תקחי את זה כחיזוק להבא
ואגב יש איסורים מסויימים שהתשובה עליהם יותר מסובכת מוידוי חרטה וקבלה לעתיד
שהיא כרוכה בצום ותפילות מסויימות וצדקה
אני לא חושבת שזה המקרה בהתחשב בנסיבות
וכנראה זה יותר על חילול שבת על איסורי כרת התשובה יותר מסובכת
אבל
האדם שהכי נכון לשאול אותו על זה זה הרב מנחם אדרי כי הוא מתעסק בתיקונים
צריך לכתוב הודעה ל 053-2270211 ולהסביר את הסיטואציה ולשאול מה התיקון שלך
כנראה שרוב הסיכויים שעל זה זה יהיה פחות מסובך
אבל בגלל שאני לא בטוחה ב100% ויש מצב גם שלא אז כדי שזה באמת יתכפר לך עדיף לשאול
זה בכללי טוב לכל תיקון
אם פעם נגיד לא שמרת נגיעה וכאלה יש מצב שעדיין את צריכה לתקן.