14 תשובות
סירוס ומאסר עולם יספיק
אין למדינה זכות להרוג אף אחד כלוא. ובימלא מוות זה עונש קל מידי
נגד, פשוט כלא, אין לאף אחד זכחת לקחת חיים של מישהו אחר.
סירוס בלי הרדמה
בעד עונש מוות לאנסים שאנסו יותר מפעם אחת.
חייבים לדאוג שהם בטוחים שזה אנס אם כן לרצוח ולהתעלל
סירוס לא מווץ
נגד נגד
נגד מוות
אבל כן סירוס
אבל כן סירוס
וול זה עונש קל כי את לוקחת מהם את ההתמודדות עם המעשים שלהם והייסורים של החרטה. כרגע מסתובבים חופשי בחוץ חבר'ה כאלו. אני חושבת שצריך לכלוא ולתת עונש יותר גדול בלי אופציה לשחרור מוקדם אם בכלל, וכמובן סירוס כדי שבמידה ויצאו זה לא יקרה שוב.שירקבו בתא, זה לא שהם יקבלו עונש 'למעלה' הרי.
אנונימית
אני נגד מוות אז לא
אבל אני בעד להוקיע ולנדות אותם מהחברה
אבל אני בעד להוקיע ולנדות אותם מהחברה
בעד רצח, אם לא עונש מוות לדעתי צריך לסרס כל מי שאנס
מוות זה טוב מדי בשבילם, סירוס ללא הרדמה+השפלה ציבורית ולאחכ מאסר עולם.
ברור מה זו השאלה הזו בכלל
באותו הנושא: