37 תשובות
יותר טוב שאין.
שגם לא יהיה בעזרת ה'.
כי הערבים הם מיעוט במדינה ויש פה דמוקרטיה, או לפחות מנסה להיות
זה לא גזעני, אני יכול להגיד אותו הדבר על עוד מליון גזעים..
חוץ מזה יש רוב ימני בארץ אז מן הסתם שראש ממשלה ערבי לא יהיה..
מה גזעני בזה רוב האזרחים פה הם יהודיים אז הגיוני שעוד לא היה ראש ממשלה ערבי
שואל השאלה:
העיקר מדברים על לקבל את השונה ולאהוב את האחר. אז למה שלא יהיה ראש ממשלה ערבי? הוא לא שונה ממכם
אנונימי
מצטערת על ההכללה, אבל שיתחילו בלא לעשות פיגועים ואז שידברו איתנו על שיהיה ראש הממשלה
זכותי לא לרצות שיהיה לי ראש ממשלה ערבי.
ימות העולם ואני או המשפחה שלי בחיים לא נבחר בערבי לראשות הממשלה.
לפני מדינה דמוקרטית זאת מדינה יהודית ,ומה גזעני כאן ? זה כמו שישאלו למה נשיא מצרים הוא לא יהודי .זאת מדינה יהודית לכן יהודיים צריכים להנהיג אותה .
כי משום מה רוב האזרחים במדינת ישראל לא רוצים ראש ממשלה ערבי...
גם יכול להיות שזה פשוט בגלל שעד עכשיו כל הערבים שהתמודדו לרשות הממשלה לא היו מספיק משכנעים, או אנשים שפשוט לא יכלו להחזיק מדינה שלמה...
שואל השאלה:
לא כל ערבי הוא בן אדם רע אבל אני חושב שבשנת 2021 אנחנו צריכים להיות יותר פתוחים ולהכיל את האחר. עצוב שיש גזענות.
אנונימי
זה לא קשור לפתוחים ולהכיל את האחר, מדובר בניהול ויחסי ציבור של מדינה שלמה, מדינה עם רוב יהודי. לא הגיוני שיהיה ראש ממשלה ערבי כי הוא יקדם מיעוט במדינה וזאת לא דיקטטורה
וואי זה לא גזענות תרגע כבר
כי זה לא יקרה
אתה מקשר פה בין דברים לא קשורים בכלל ..

ברור שלא כל ערבי הוא אדם רע. ברור שעדיין יש גזענות. וברור שעדיין צריכים לעבוד על קבלת האחר בחברה שלנו.
אבל אין שום קשר בין הדברים האלה לראש ממשלה, אין קשר לגזענות.
מי שנבחר לראש ממשלה זה מי שרוב העם מצביע לו ומסכים עם הדעות שלו. כנראה שעוד לא היה מישהו ערבי שרוב העם רצה שהוא יהיה ראש ממשלה בשביל לבחור בו.
רק עכשיו אני מבין שזה עוד יהיה, וזה תקדימי בטירוף
גם לא היה מזרחי יהודי בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
היה מזרחי, בגין.
אנונימי
שואל השאלה:
מה הבעיה שלכם עם ערבים כאילו ברצינות הם לא שונים מיהודים במדינה, המדינה הזאת היא גם שלהם והם ארחי המדינה בדיוק כמו שאתם.
אנונימי
מנחם בגין לא מזרחי
אנונימית
סתום תפה כבר יא שמאלני מסריח סתום
אנונימית
כי לצערנו הערבים שיושבים בממשלה לא באמת רוצים בטובת ישראל והם יעדיפו מדינה פלסטינית.
ברגע שיגיע משהו שרוצה בטובת ישראל יהיה ראש ממשלה ערבי אבל כרגע הם ממש לא והם לא מסתירים את זה.
אנונימית
יש פה אנשים שבאמת צריכים לחשוב לפני שהם כותבים דברים...
לא כל ערבי הוא אדם רע ואתם לא צריכים לשנוא את כולם רק בגלל שיש כמה שעושים להם שם רע.
אתם מתנהגים עכשיו בדיוק כמוהם והחוכמה היא להיות חכם מהאויב (הערבים הם לא אויבים הטרור הוא האויב).
בקיצור תגדלו קצת וצלמדו להפיץ אהבה ולא שנאה.
אנונימית
כי זו מדינה *יהודית*
זה כמו שבאנגליה יהיה ראש ממשלה סיני, זה לא הולך ככה
כי הערבים שיושבים עכשיו בכנסת נגד המדינה ולמרות שזה נגד חוקי היסוד של הממשלה בגץ לא עושה עם זה כלום כי הם שמאלנים
כי אף ערבי עדיין לא נבחר, זו לא גזענות, אם זו הייתה גזענות אז בכלל לא היו מאפשרים מפלגות ערביות, האוכלוסייה הערבית היא מיעוט ולכן זה הגיוני שלא היה ראש ממשלה ערבי, גם המפלגות הערביות שיש עכשיו בכנסת הן מאוד קיצוניות ואני בטוח שגם הרבה ערבים לא מסכימים עם הדעות שלהם
קודם כל שלא ידקרו אנשים, אחר כך שיעלו לכנסת, אבל כמה חבל זה לא יקרה...
לא כל הערבים דוקרים אנשים זה סתם להכליל כי יש גם יהודים שדוקרים אנשים
יהודי דוקר זה לא קורה הרבה פעם בשנים אבל כל יום יש דקירה של ערבי... מה לא?
בסדר, אבל למה צריך להכליל את כל הערבים?
כערבי , מה אתה רוצה שיהיה טיבי? הוא רק מדבר על החמאס... הוא יתן להם את המדינה , או אימן עודה הזה? הם לא עושים כלום, תן לי אחד מ 1948 עד עכשיו שנלחם למען הקידום מגזר הערבי שנלחם בקידום לימודי כלכלי , ביבי דאג המון תרם המום לבדואים אבל הבדואים לא מכליל כמובן לא רוצים ללמוד , היתי מעדיף ראש ממשלה שרואה 2 צדדים, כמובן שלא בן גביר ...
אנונימי
זה לא גזעני
פשוט לא היה להם את מירב הקולות
חחח מה קפצת לראש ממשלה ערבי? לא שמתם לב שאפילו כל ראש ממשלה שהיה אי פעם בישראל כולם היו אשכנזים??!?! לא אתיופי לא הודי ולא מזרחי, רק אשכנזים כל ראשי הממשלה מראשית הקמת המדינה ועד היום.

מה גם שראש ממשלה ערבי זה כל כך יזיק בצורה כזו שאנשים כמוך לא מודעים בכלל כמה סכנה כרוכה בשטויות שאת אומרת.
כי זו פאקינג מדינה יהודית. לערבים יש חלק בממשלה והם צריכים להגיד תודה על זה.
אנונימית
ה' ישמור מי המטומטם שיצר אותך כאילו מדינה יהודית יא שמאלני מפגר
כי יש ערבים בכנסת שפשוט נותנים קולות ולא עושים כלום חוץ מלעבור על החוק
כי לא יהיה ראש ממשלה שרוב המדינה לא רוצה אותו נכון? אם כבר אמור להיות ראש ממשלה חרדי יש פה המון חרדים וזה שיש רק עכשיו ראש ממשלה דתי זה הזוי לדעתי היה צריך לביות לפני זה רק חבל שהראש ממשלה הנוכחי לא מתנהג כמו דתי
אנונימית