10 תשובות
כן אינסטגרם עדיף על הכל באמת
לא, אני מעדיפה טיקטוק על אינסטגרם.
לא אינסטגרם הכי משעמם בעולם
לא
אינסטגרם משעמם אני נכנסת לשם איזה שלוש פעמים ביום כדי להחזיר ריפליי רק
אנונימית
כן אני מכורה.
אם כבר פייסבוק>אינסטגרם>טיקטוק
כן
אנונימית
דיסקורד עדיף משניהם