13 תשובות
סיכוי גדול חח לדעתי
מה הסיכוי שאני בעצם בתוך ניסוי חברתי מאוד מושקע של חייזרים וכולם בעצם רובוטים שהחייזרים יצרו ואני הבאנדם היחיד שחטפו מכדור הארץ כדי לקחת אותי לניסוי הזה?
אואו בעצם שאני אחד הרובוטים!
או שזה מה שגורמים לי לחשוב שאני אחד הרובוטים ואני בעצם הבת אדם
אואו בעצם שאני אחד הרובוטים!
או שזה מה שגורמים לי לחשוב שאני אחד הרובוטים ואני בעצם הבת אדם
סיכוי מאוד גדול, הלוואי וזה נכון.
שואל השאלה:
האמת שלא נראלי שזה משנה לנו אם כן או לא כי אנחנו בשני המצבים חיים ככה שאנחנו חושבים שאנחנו לא בסימולציה
האמת שלא נראלי שזה משנה לנו אם כן או לא כי אנחנו בשני המצבים חיים ככה שאנחנו חושבים שאנחנו לא בסימולציה
סנופי אני תמיד חשבתי ככהה שכולם לא אמיתיים ואני הבן אדם היחיד בעולם ואני ניסוי אני מתה
אי אפשר לחשב את הסיכוי הזה לטעמי
אנחנו לא יכולים לדעת אם אנחנו בסימולציה, ושאם אנחנו כן מה המשמעות של זה בשבילנו.
אנחנו לא יכולים לדעת אם אנחנו בסימולציה, ושאם אנחנו כן מה המשמעות של זה בשבילנו.
מה הסיכוי שאנחנו ניסוי אחד גדול כמו שעושים על חיות או שאנחנו סיפור שמקריאים אותו ואנחנו פועלים לפיו ומה אם יש מישהו יותר גדול מאלוהים ויותר ויותר גדול גם מהאחר כן חשבתי על כל זה אתמול והכל יכול להיות 3>> הרגשה וואו אנחנו גרגיר קטן בתוך היקום הזה
יש תאוריה שהולכת ככה- דמיינו את האנושות בעוד כמה אלפיי שנים, אנחנו נהיה ממש מפותחים טכנולוגית עד כדי כך נצליח ליצור עולמות עם בינה מלכותית בתוך מחשב. עכשיו דמיינו עוד כמה אלפיי שנים אחרי זה, אנחנו מספיק מפותחים עד כדי כך שהסימולציה שיצרנו מספיק מפותחת כדי ליצור בעצמה סימולציה דומה.
אז יש סיכויי גבוהה שאנחנו באיזה שהוא שלב איפה שהוא בהתגלגלות הזאת של סימולציות שמפתחות סימולציות שמפתחות סימולציות...
אז יש סיכויי גבוהה שאנחנו באיזה שהוא שלב איפה שהוא בהתגלגלות הזאת של סימולציות שמפתחות סימולציות שמפתחות סימולציות...
הסיכוי הוא 0. מהסיבה הפשוטה שהסימולציה לא רוצה שנגלה שאנחנו בסימולציה.
קראתי על זה. לפי מה שאני זוכרת יש 50 אחוז שכן ו 50 אחוז שלא וגם אם כן אסור לנו לדעת ואסור לנו לנסות לגלות למרות שכבר יודעים איך אפשר כי פשוט זה יהיה קתסטרופלי.
סיכוי גדול אבל מי יודע :)
נראה לי שמצאתי לאג לכו ימינה שמאלה ואז ימינה וזה יפתח לכם מצנח
סיכוי מאוד קטן, בגלל שיש המון אופציות אחרות חוץ מסימולציה, לדוגמה שאנחנו ניסוי, או שאנחנו חולמים הכל...
באותו הנושא: