התחברות
הרשמה
התחלתי להתכתב עם מישהו ואמרתי לו שאני רלשית והוא כתב קול אולי תהיה רלשית שלי
מה לרשום לו? כדי להזרים שיחה
20 בספטמבר 2021, 17:52
התאהבות
כתיבה
3 תשובות
אחרי הבהד 1 בשמחה חחח
א
אנונימית - ^_^
שואל השאלה:
זה מוזר
אנונימית
תשלחי סמיילי מחייך מסמיק
.
. Hannibal
באותו הנושא:
התחלתי להתכתב מהאתר עם מישהו.
אם התחלתי להתכתב כאן עם מישהו והוא כתב לי לבבות אומר משהו או לא?
התחלתי להתכתב עם מישהו באנסטגרם שהוא בן 22 ואני קצת פחות אפשר לומר אמ
התחלתי להתכתב עם מישהו באינסטה ואז הוא רשם לי איזה יבשה מה לענות לו?
לא נעים לי אבל התחלתי להתכתב עם מישהו
יש מישהו מהאתר שהתחלתי להתכתב איתו אתמול.
כדאי לי לתת את האינסטגרם שלי למישהו שהתחלתי להתכתב איתו?
התחלתי להתכתב עם מישהו ואמרתי לו שאני רלשית והוא כתב קול אולי תהיה הרלשית שלי
עזרה דחוףף התחלתי להתכתב עם משהו באינסטגרם והוא ממש נחמד ואז הוא שאל אותי אם יש לי סנאפצט אמרתי לו שלא והוא אמר לי להוריד ובלה בלה בלה...
התחלתי להתכתב פה עם מישהו
התחלתי להתכתב בסטיפס עם מישהו ולעזור ומפה לשם אני עוזרת לו בזוגיות שלו איכשהו