5 תשובות
היא סתם ירדה עליך בגלל שתיקנת אותה וזה עצבן אותה ******""
זו בעיה של שגיאות כתיב, משהו שהאותיות מתבלגנות או משהו כזה.
דיסלקציה זה קושי בכתיבה וקריאה אם אני לא טועה (אם אני טועה לגבי ההגדרה אז סליחה)
אפשר לבדוק באינטרנט
אפשר לבדוק באינטרנט
היי אני דיסלקטית, בבקשה תתעלמי ממה שכתבו מעליי(בעיקר התגובה הראשונה) דיסלקציה זה בעיקרון בעיה נירולוגיית שמקשה על אנשים לקרוא ולכתוב
מי שכתבה לך כנראה התכוונה לזה שאין פואנטה בלתקן אותה כי היא דיסלקטית אז לתקן אותה לא יגרום לה פתאום לדעת לאיית את המילה אז היא כנראה מעדיפה שלהבא לא תתקני אותה
מי שכתבה לך כנראה התכוונה לזה שאין פואנטה בלתקן אותה כי היא דיסלקטית אז לתקן אותה לא יגרום לה פתאום לדעת לאיית את המילה אז היא כנראה מעדיפה שלהבא לא תתקני אותה
זה היה ממש בקצרה אבל את יכולה לבדוק את זה בוויקיפדיה דיי בקלות
באותו הנושא: