3 תשובות
חחיחח לי זה קרה,המאה זה אחלה אבל הם מרחו קצת בסוף וזה הכעיס אותי
אני כבר תקועה חצי שנה על השלוש פרקים האחרונים כי לא באלי לסיים
לי עם כל סדרה שאני רואה בערך