התחברות
הרשמה
קניתי ראמן כזה ןרשום באריזה לבשל 5 דקות במים רותחים
ובגוגל רשום על הראמן הזה שאפשר פשוט להשרות את האיטריות במים רותחים ל5 דקות אז כיאילו אם כבר שמתי מים על הגז והם לא מבעבעים עדיין אבל הם כן חמים זה יהיה סבבה כבר לשים את האיטריות?
20 בספטמבר 2021, 15:42
מים
בישול
מים רותחים
מתכונים
3 תשובות
כן.
ב
בסוף כולנו נמות
יאפ.
ד
דאמ;^;.
לא עדיף פשוט לאכול מנה חמה ולא להסתבך?
ה
האתחנקי
באותו הנושא:
קניתי ראמן כזה שמגיע בשקית שבתוכה נודלס ושקיות קטנות עם רטבים, איך אני מכינה אותו בעיקרון?
קניתי סטייקים באריזה ב10 שקל ויש באריזה 53 גרם חלבון, זה טוב?
קניתי אריזת תחתונים, צריך לכבס לפני שאני שמה?
איזה אריזת ראמן הכי פחות חריפה?
בואו נרשום אחד לשני טיפים לבגרות בהיסטוריה מחר
המורה שלי למתמטיקה רוצה שגם נקשיב לה , נרשום וגם נבין את מה שהיא רושמת
קניתי רביולי מוכן בסופר מה אני אמורה לעשות איתו לבשל או לוגן?
אם קניתי היום עוף טרי אפשר לבשל אותו מחר או שזה יתקלקל עד מחר?
אם קניתי אוזניות ופתחתי את האריזה והכל אני אוכל להחזיר?
אם כתוב על האריזה של השניצל עד 17.3 זה אומר שמחר אני עדין יוכל לבשל אותו?
קניתי היום עוף מרמי לוי רשום על אריזה מתאריך 20 עד 25 ולא שמתי לב, עכשיו פתחתי את האריזה יצא משם ריח, בכל מיקרה אני מבשל את זה, זה נורא?