התחברות הרשמה

מה אתם אומרים על השיר שכתבתי מוזמנים לתת ביקורת:)

שקט לחש את הצעקה
כדאי שיצליח להרגיש השכינה
עלטה כבדה תסור מעלייך
רק אם תכוון לאט תפילותך

שקט לחש זה הזמן לעתר
סליחה ממך חרטה לאחר
אל נא יעמוד בפתח אלה בלייבך
כי לך יאומר זו היא התשובה

שקט לחש האם תוכל לסלוח
האם אוכל אי פעם לכפר
על מעשיי בושתי ולא אוותר
הנסיון הוא החזרה
ולא נותר לי בררה

רעש צעקה והנה קול שופר
מחזיר את הלב למשמר
והנה נחתם יום הדין
והנה נסתיים המשפט
20 בספטמבר 2021, 15:40
כתיבהביקורתחוות דעתשירהטקסט    
תשובה אחת
הכתיבה שלך מהממת!!
י
ילדה משועממת ברמות
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי?
חוות דעת קצרה על שיר ממש קצר שכתבתי :) מוזמנים לתת ביקורת.
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי על הקראשית שלי?
שיר שכתבתי אחרי משהו שקרה, מוזמנים לקרוא:)
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי לבד בדד
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי?
"משהו שכתבתי" מוזמנים להכנס
מה אומרים על השיר שכתבתי? (לא סיימתי אותו)
קטע קצר שכתבתי על תשעה באב, מוזמנים לקרוא ולהגיב
מה אתם אומרים על השיר שכתבתי ?
קטע שכתבתי❤ מוזמנים להביע דעה