7 תשובות
הדיזינגוף סנטר זה קניון רגיל ומאובטח לחלוטין, כל עוד את לא עולה אל הגג של הסנטר זו כלל לא בעיה
זה לא מקום מסוכן אבל זה לא כזה אטרקציה
חחח לא להיות ילד סנטר וזהו
נסה פעם אחת ללכת יחד איתם שיראו פשוט. הקניון עצמו הוא קניון לכל דבר ואין סיבה שיהיו שם עבריינים ונרקומים לפחות לא יותר מכל קניון אחר.
שואל השאלה:
כבר הלכתי איתם לשם
כבר הלכתי איתם לשם
אנונימי
ומה הם חשבו על המקום?
שואל השאלה:
לא הרבה
לא הרבה
אנונימי
באותו הנושא: