3 תשובות
נשמה,דואגים לך את צריכה להעריך אותם לא לכולם יש הורים כמו שלך
תגידי להם שאת תסתדרי ותוכיחי להם שזאת מסתדרת.
למשל אם את צריכה לזמין תור תתקשרי מול אמא שלהם ואל תחכי שהיא תתקשר.
דרך אגב זאת הדרך שלהם להראות שאכפת להם ממך והם אוהבים אותך.
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו אמר שאני לא מעריכה? הערכתי שאני באמת הייתי צריכה עזרה לא שאני לא צריכה וזה כבר חודר לי יותר מידי לפרטיות.
אבל ברגע שיכנסו לכל פיפס בחיים שלכם בגיל 19 זה כבר יתחיל לעצבן.. ולא תמיד יש לי זמן באותו הרגע להתקשר או לקבוע דברים אז אני עושה את זה יום יומיים אחרי אני לא צריכה ששנייה אחרי יעשו לי הכל.
אנונימית