10 תשובות
שואל השאלה:
אני בת חח
אנונימית
תפקיד קרבי מאד קל לקבל

עריכה:
לבנות קצת יותר קשה, אבל בטח אם יהיה לך פרופיל סבבה אז למה לא
שואל השאלה:
השאלה היא אם זה תפקיד טוב, אני לא רוצה להיות במשהו מעפן
אנונימית
אופס, סליחה, תוציאי.

יש כל מיני תפקידים...
אה
יש לך חי"ר גבולות(חרא) לוחמת מעברים(חרא)
אריות הירדן(דווקא סבבה) פלח"צ(גם סבבה) מג"ב
זה הקלאסיים
תעשה יום סיירות
שואל השאלה:
סבבה, תודה
אנונימית
אם תוציא פרופיל גבוה זה מה שמשנה. מצד שני, כושר יעזור לך במידה ותקבל תפקיד קרבי.
יש לך את איסוף קרבי שזה אחלה דווקא יש בזה הרבה פעילויות
באותו הנושא: