בכל פעם שאני כנראה נדלקת על מישהו/י אני מרגישה תחושה מוזרה כזאת,עכשיו השאלה אם התחושה הזאת היא אהבה? כי אצלי ברוב הפעמים שזה קרה התחושה הזאת הייתה מוחלשת טוב בעצם בכל הפעמים היא הייתה מוחלשת.פעמיים זה היה בגלל היופי,בקיצור אני בתסבוכת וצריכה עזרה.
מה שבעצם אני לא מבינה זה למה התחושות האלו מוחלשות?