10 תשובות
כי את רגישה, וזה לגיטימי לגמרי אני מבינה אותך
מה השאלה?
זה ממש לא נעים כשצועקים עלייך, וזה לגיטימי לגמרי להגיב ככה. דווקא אם לא היית מצטערת מזה זה היה מראה על אדישות וחוסר אכפתיות כלפי הסביבה.
זה ממש לא נעים כשצועקים עלייך, וזה לגיטימי לגמרי להגיב ככה. דווקא אם לא היית מצטערת מזה זה היה מראה על אדישות וחוסר אכפתיות כלפי הסביבה.
זו הדרך של המוח שלך לגונן עלייך . כשזה קורה צריך לפתח על זה אדישות , לשמור על הדמעות ולנשום עמוק כזה קורה
אנונימית
גם אצלי זה ככה ובידיוק קרה לי היוםם
את רגישה לצעקות אני מבינה אותך תנסי יותר לדבר עם הסובבים איתך על העניין הזה ושזה פוגע בך ושיפסיקו זה לא טוב לנפש ❤❤
את רגישה, גם אני ככה זה לא מוזר :)
זה בסדר גמור להגיב בצורה של בכי, לרוב זה אפילו משחרר 3>
זה בסדר גמור להגיב בצורה של בכי, לרוב זה אפילו משחרר 3>
וואי גם אצלי גם שמעליבים אותי או שזורקים הערה או שבאים במצב התקפה כזה
זה לגיטימי גם אני ככה... רגישות לסובבים אותך
גם אני ככה
את בסדר גמור, את פשוט רגישה.
באותו הנושא: