5 תשובות
צריך בידוד
בדיוק מה שקרה לי! רק שלי לא הודיעו ישירות. חברה שלי שבאתי איתה במגע ישיר אובחנה רק אחרי שקיבלתי את המנה השנייה. אני לא נכנסתי לבידוד כי כבר עבר שבוע מאז שישבתי איתה ואת התו הירוק קיבלתי בעוד יומיים.. ואפילו משרד הבריאות לא אמר לי כלום
שואל השאלה:
זה לא קרה לי אני פשוט חושבת שזו סיטואציה שיכולה לקרות מלא
אנונימית
בגלל שאת מחוסנת את צריכה רק בדיקה נראלי
את תצטרכי בידוד