4 תשובות
זה אחלה, לכי עם זה :)
אם את מרגישה שאת ממש יפה בה
ושנוח לך בה אז זה שווה הכל והייתי אומרת לך ללכת עם זה
ולפי דעתי זה יהיה מהמם אם תלכי ככה ולא יחשבו כלום :)
ושנוח לך בה אז זה שווה הכל והייתי אומרת לך ללכת עם זה
ולפי דעתי זה יהיה מהמם אם תלכי ככה ולא יחשבו כלום :)
זה טיל!
לא
זה מושלם
זה מושלם
באותו הנושא: