2 תשובות
לי היה בת
לבנים לרוב זה בן
לבנים לרוב זה בן
יש רופאים ויש רופאות, אני הייתי לקראת סוף היום והיה רק רופא בן והציעו לבנות שזה מפריע להן לבוא ביום אחר לרופאה.
פשוט בדיקה מהירה, את מורידה לתחתון וחזייה (הבנתי שאפשר גם טייץ קצר וגופייה), בודקים דופק, ממששים קצת תבטן, אומרים לך להסתובב ולהתכופף.. מוודאים שהכל תקין וזהו
אחרי זה פשוט מתלבשים ויושבים, הרופא/ה שואל/ת כמה שאלות, כותב/ת כמה דברים במחשב וזהו
פשוט בדיקה מהירה, את מורידה לתחתון וחזייה (הבנתי שאפשר גם טייץ קצר וגופייה), בודקים דופק, ממששים קצת תבטן, אומרים לך להסתובב ולהתכופף.. מוודאים שהכל תקין וזהו
אחרי זה פשוט מתלבשים ויושבים, הרופא/ה שואל/ת כמה שאלות, כותב/ת כמה דברים במחשב וזהו