6 תשובות
אם זה לא היה במקום עם שמש לא כזה בעיה
אני הייתי אוכלת אבל אני די בטוחה שזה מקולקל
זה נראה לי בסדר אם זה לא היה בשמש
בכל אופן תטעמי הכל טוב
בכל אופן תטעמי הכל טוב
שואל השאלה:
זה היה בצל על הכיריים במטבח
הריח בסדר אבל אני קצת מפחדת בכל זאת
זה היה בצל על הכיריים במטבח
הריח בסדר אבל אני קצת מפחדת בכל זאת
אנונימית
כן אין בעיה
השיטה הכי טובה לדעת אם אפשר עדיין לאכול את האוכל שנשאר בחוץ לחמם ולפי הריח יה אפשר לדעת אם זה לא התקלקל.
באותו הנושא: