התחברות
הרשמה
אני הלכתי הלכתי הלכתי, ואז משהו היפליץ לידי, ואז הימשכתי ללכת ללכת ללכת, ואז עוד משהו היפליץ לידי, ואז הימשכתי ללכת ללכת ללכת ועוד משהו הפליץ לידי, אתם חושבים שאני מושכת לפלוצים?
12 בינואר 2013, 14:32
חיזור
אהבה
תשובה אחת
חחח. חחח. ח. חחח. חח
לאנשים משעמם בחיים. ;)
♥
♥MUSIC to my HEART ♥
באותו הנושא:
היום הלכתי לידיד שלי ולבשתי משהו כזה-
איך אומרים "עם" באנגלית כמו נגיד "אני הלכתי לאכול גלידה עם חברה".
כל פעם שהלכתי למסעדה אחת בזמן האחרון הלכתי לבד, זה יהיה מוזר ללכת לשם לאכול לבד שוב?
יכולים לעשות לי משהו אם לא הלכתי לבית הספר שלושה ימים?
לא הלכתי לבית ספר היום וההורים לא יודעים (יצאו לעבוד) נשארתי בבית, להגיד שחזרתי מוקדם או שלא הלכתי?
לא הלכתי היום לבית ספר כי יש לי קצת שפם ואין לי שעווה. זה מוזר לדעתכם שרק בגלל זה לא הלכתי?
הלכתי להתקלח ושפתחי את הדלת ראיתי את אמא שלי במקלחת, זה היה קצת מגעיל בכל מקרה סגרתי את הדלת והלכתי, איך אני יסתכל עליה זה ממש מביך...
טוב לא יודע אם זה בגלל ש או בגלל משהו אחר הלכתי למכולת
לא הלכתי לבית ספר היום כי לא קמתי, זה נורא?
היום לא הלכתי סתם ויש לי מבחן חשוב שלא למדתי אליו, ללכת?
אם הלכתי בקצב 6.5 קמ"ש 50 דקות, כמה קילומטר זה יוצא?