9 תשובות
שואל השאלה:
את יודעת בערך איפה בהגדרות?
את יודעת בערך איפה בהגדרות?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בווינדוס אני במאק^ רלוונטי?
אני לא בווינדוס אני במאק^ רלוונטי?
אנונימית
זה בהגדרות של דיסקורד אין קשר
task manager
שואל השאלה:
^^מופיע לי ב login items tab שאין את דיסקורד ובוא עדיין נפתח ראשון מה עושים?
^^מופיע לי ב login items tab שאין את דיסקורד ובוא עדיין נפתח ראשון מה עושים?
אנונימית
בהגדרות
באותו הנושא: