5 תשובות
היי צריכים לעשות גשר, אני ממש מסכים.
זה פשוט מאוד מבלבל..
שואל השאלה:
אני בכיתה י' בגרויות
אנונימי
זה יום ממש מיותר לדעתי, הגיעו אצלי 10 ילדים, כולם עושים גשר.
שואל השאלה:
גם אני לומד רק 6 שעות 3 מקצועות
אנונימי
אין הגיון
באותו הנושא: