13 תשובות
מה!! 300 שקל איזו הגזמה
עשיתי בנייה ב 220 והחזיק לי חודש כל הציפורנים
מוגזם אחותי תחליפי דחוף
ומילוי 120 והחזיק טיל
300 שקל ? מוגזם תחליפי אותה דחוף
אבל בנייה סתם הורס את הציפורניים, תעשי ג'ל ופשוט תאריכי, יותר זול ויותר בריא לציפורן
שואל השאלה:
כן ושתבינו היא גם מתחילה
וואי איזה עצבים זה
אנונימית
העיצוב שלה בכלל שווה את המחיר?
היא מתחילה אין סיבה שהיא תעלה מ150.
300 שקל??? מה זה וואי
שואל השאלה:
וואלה העיצוב שלה יפה ולא יותר
לא וואו עכשיו צרחות
אנונימית
אם וואו ולא יותר לא שווה 300 שקל הייתי בועטת אותה
שמעי זה קשור להרבה דברים, יכול להיות שהציפורניים הטבעיות שלך חלשות מידי כי אם כן לא משנה מה תשימי זה לא יחזיק כנראה, או שאת משתמשת עם הידיים בצורה לא עדינה ואז נשברות בקלות זה תלוי בהרבה דברים אבל אם לא מתאים לך אז תחפשי מקום זול יותר ושכן מחזיק,בסופו של דבר כמו טיפוח לפנים שצריך מלא פעמים להחליף ולבדוק איזה סבון או קרם יותר מתאים לך ואת יותר אוהבת (לפי איכות,תחושה,עלות) ככה גם אנשי טיפוח אפשר להחליף עד שלמצוא תבן אדם המתאים שאת תאהבי תעבודה מבכינה כספית ולפי הביצוע.
סליחה על החפירה
אנונימית
אוי, למה לשלם בכלל על הכיעור הזה
אנונימי