8 תשובות
כן, תגידי למישהו שאת מכירה שינתק
אני די חושבת שכן
שואל השאלה:
שיט נו לאף אחד אין מפתח לבית אלוהים ישמורר
שיט נו לאף אחד אין מפתח לבית אלוהים ישמורר
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש מקווה שהכל יהיה בסדר אימלה איזה פחד פתאום נזכרתי שהיא עדיין במטען ואני לא רגועהה
אני ממש מקווה שהכל יהיה בסדר אימלה איזה פחד פתאום נזכרתי שהיא עדיין במטען ואני לא רגועהה
אנונימית
רוב הסיכויים שלא יקרה כלום.
אבל סוללה שמתפוצצת זה פשוט מפחיד.
אבל סוללה שמתפוצצת זה פשוט מפחיד.
יהיה פיצוץ אטומי
הממשלה תסגור איזור של 30 קילומטר סביב לבית
וכל העצים יגדלו לגובה של 500 מטר
הממשלה תסגור איזור של 30 קילומטר סביב לבית
וכל העצים יגדלו לגובה של 500 מטר
שואל השאלה:
עדכון חזרתי הביתה והסוללה הייתה בסדר גמור תודות לכולם:)
עדכון חזרתי הביתה והסוללה הייתה בסדר גמור תודות לכולם:)
אנונימית
good
באותו הנושא: