10 תשובות
לא התחצפת בכלל והיא ממש חרא בת אדם אז את לא צריכה להסתבך איתה בחזית, למה ההורים שלך לא מעמידים אותה במקום?
סתם הזויה חיה בסרט, איך היא מעיזה לעשות ממקרה בטעות עניין נורא ועוד לנזוף בך על זה באותו יום... (עם כל הכבוד ואין הרבה) צבועה חיה בסרט.
סתם הזויה חיה בסרט, איך היא מעיזה לעשות ממקרה בטעות עניין נורא ועוד לנזוף בך על זה באותו יום... (עם כל הכבוד ואין הרבה) צבועה חיה בסרט.
ענית מצוין
אם הייתי במקומך הייתי עוד נכנס בה
יפה ששמרת על קור רוח
ומשתתף בצערך
אם הייתי במקומך הייתי עוד נכנס בה
יפה ששמרת על קור רוח
ומשתתף בצערך
ענית לה בדיוק כמו שהיית צריכה. מורה הזויה. במקומה הייתי ממש מתביישת. ועוד הייתה לה את החוצפה לאמר לך שזה לא תירוץ!! באמת מורה מזעזעת. זה גם ככה לא זמן קל אז למה היא עושה לך יותר קשה??
דרך אגב, משתתפת בצערך!!
דרך אגב, משתתפת בצערך!!
קודם כל משתתפת בצערך
דבר שני ענית לה בסדר גמור ואין לה שום זכות להגיד לך לעשות עבודה בזמן שיושבים שבעה על בן משפחה קרוב..
ממליצה לך ליצור קשר עם המנהל/ת שלך ולדבר איתו/ה על זה..
דבר שני ענית לה בסדר גמור ואין לה שום זכות להגיד לך לעשות עבודה בזמן שיושבים שבעה על בן משפחה קרוב..
ממליצה לך ליצור קשר עם המנהל/ת שלך ולדבר איתו/ה על זה..
לא מתחשב מצידה להתקשר אלייך כשאת במצב כזה ואז עוד להאשים אותך..
ממש חצופה המורה שלך חייבת להגיד
אנונימית
יש לה חתיכת אגו, היא הייתה צריכה להודות שהיא טעתה וזהו
ממש לא יפה מצידה הגזימה
משתתפת בצערך
ענית בסדר לגמרי מה היא רוצה
באותו הנושא: