התחברות
הרשמה
איך זה לגור בטבריה מישהו כאן גר בטבריה
18 בספטמבר 2021, 22:34
טבריה
מלונות
חופשה
2 תשובות
כן זה אחלה
אנונימית
זה כמו לגור בתוך חלום..יופי בכל פינה
אנונימית
באותו הנושא:
עוד מישהו שמע עכשיו פיצוץ בטבריה והסביבה?
יש כאן מישהו בטבריה? או שגר בטבריה? זה דחוף
מלון המלך שלמה בטבריה כדאי? מישהו היה בו?
מישהו מכיר אכסניות בטבריה?
מישהו יודע מה התחזית מחר בטבריה?
המיקוד בטבריה - היי, מי יודעת מה המיקוד של טבריה?
לעשות קייקים באזור טבריה - מישהו יודע איפה יש לעשות קיאקים באזור טבריה?
קר בטבריה בערב? מישהו פה מטבריה?
איך זה לגור בטבריה..? למי שגר שם?
מיקום של ים הכנרת - הכנרת נמצאת בטבריה או ליד טבריה?
לבחור איזור מגורים בטבריה - איזה איזור בטבריה יותר בטוח לגור בו בעיקר בערב, רחוב האימהות - גולדה או רחוב ירושלים- +200