3 תשובות
לא נראה לי שתשכחי.
אולי הוא פשוט עסוק או שהוא ממש בקטע שלך והוא לא רוצה לעשות טעויות ובנוסף לזה הוא ביישן אז זה לא מוסיף
אל תחכי לנצח כמובן, אבל תני לזה קצת זמן.
אם הוא מתבייש אולי הוא עדיין לא עושה את זה בגלל זה, אולי הוא חושב איך לעשות את זה ומה לכתוב ובגלל זה עדיין לא שולח
תני לו זמן