6 תשובות
פיתה עם חומוס עם שניצל
אני עצלנית
אז אמא שלי קונה פחיות של טונה ריו מארה עם ירקות גינה
זה טעים רצח
לבית ספר לחמניה בלי כלום כי זה החיים עצמם
אז אמא שלי קונה פחיות של טונה ריו מארה עם ירקות גינה
זה טעים רצח
לבית ספר לחמניה בלי כלום כי זה החיים עצמם
כלום גם לא מים לפעמים
בננה/עגבניות שרי/מלפפון
כשאני עצלנית-יוגורט ופרי/ירק כלשהו
כשאני לא עצלנית-לחם מלא עם גבינה וירקות,משהו כזה טוב/חותכת לעצמי סלט
כשאני לא עצלנית-לחם מלא עם גבינה וירקות,משהו כזה טוב/חותכת לעצמי סלט
באותו הנושא: