14 תשובות
שואל השאלה:
מה לומדים כדי להיות נוירולוג ומה הכוונה עוברים למחקר איך
אני לא מבינה בזה ממש אשמח ממש אם תסביר לי קצת זה ממש מעניין אותי אבל אני לא יודעת איפה להתחיל
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני רוצה להעביר מידע למוח באמצעות טכנולוגיה אם זה אפשרי בכלל
ותמיד היה לי חלום להמציא תרופה
לאלצהיימר
^דוקטורט!? חשבתי שצריך רק תואר שני
אנונימית
את צריכה דוקטורט במדעי המוח
אנונימית
שואל השאלה:
אז 14 שנים?
אנונימית
שואל השאלה:
דיי כל תואר שמעניין אותי וכל תחום פשוט בלתי אפשריים בקצב הזה אני אלך ללמוד הוראה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
דרך אגב התחום הזה מעניין גם אותך?
אנונימית
שואל השאלה:
זה מאוד מעניין אותי כל הנושא של המוח אבל אני מרגישה ש14 שנות לימוד בישבילי זה פשוט בלתי אפשרי (גם מעשית וגם כספית)
אנונימית
את חושבת על 14 שנות לימוד בתור כולן למידה לתואר אקדמי רגיל
אבל כשעושים דוקטורט או לומדים השכלה גבוהה האוניברסיטה מציעה הרבה פעמים מלגות או תוכניות מסוימות שעוזרות לממן את זה
אני מכירה מישהי שעושה עכשיו דוקטורט במדעי המוח, היא בת 40 והיא אמא חד הורית והיא מסתדת טוב עם הכסף כי האוניברסיטה עשתה איתה עסקה שהיא תהיה עוזרת הוראה באחד המקורסים וזה עסקה שהם עושים עם הרבה אנשים כי הם רוצים לעודד אנשים ללכת ללמוד רפואה
גם יש הרבה מקומות אחרים שממנים דוקטורנטים ואת הניסויים שלהם על מנת לקדם את המדע אז מבחינה כספית לא אמורה לך להיות יותר מידי בעיה אחרי שתעברי תואר ראשון
אנונימית
שואל השאלה:
^^עכשיו קראתי על תואר במדעי המוח
אם נגיד אני עושה גם תואר שני במדעי המוח
במה אני יכולה לעבוד אחר כך?
כיתה יא ולדעתי כבר צריך להיות לי כיוון (אני אוהבת שהדברים מתוכננים חח) ואני חושבת על זה הרבה
^ אני לא יכולה לדעת אם יתנו לי או לא
אנונימית
הא אם רק היית בכיתה ט' הייתי יכולה להמליץ לך על התוכנית של מכון דוידסון שבה עושים 5 יחידות בגרות במדעי המוח במהלך כיתות י-יב
תזמון זה הכל בחיים/:
אנונימית
שואל השאלה:
נכון תזמון זה הכל
אנונימית
שואל השאלה:
404 איזה תואר את תרצי לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
וואו יפהה בטח זה מלא זמן אבל כל הכבוד על השאיפות
אנונימית
שואל השאלה:
רפואה? כאילו שבע שנים?
אנגלית חמש יחידות אבל כיתה יא אז לא נראה לי ברמה לקרוא ספר על רפואה באנגלית
אנונימית