2 תשובות
האמת שלא, את מה שעובר עליי אני מעדיפה לכתוב ביומן
בדרך כלל אני כותבת רשימות לכל מיני דברים, תזכורות, שירים שאני כותבת
בדרך כלל אני כותבת רשימות לכל מיני דברים, תזכורות, שירים שאני כותבת
הייתי כותבת פשוט דברים שעברו עלי באותו יום ורציתי לפרוק כדי להשתחרר מזה ולהוציא את זה