11 תשובות
מקווה שלא כי אני סוגר חג
לא נראה לי
לא נראה לי..
אם ייתפסו את שני האסירים עד אז יש סיכוי טוב ככה או ככה המצב נפיץ
אני חושבת שבמהלך החג יהיה איפשהו
ניר דבורי:
תם המצוד: שני המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע נתפסו בג'נין
רק דיברתי אלוהיםם
סיכוי קלוש מאוד
לא חושבת אבל אי אפשר לדעת כלום...
מתה
כבר מיולי הם מאיימים אם נעשה ככה וככה "נבהיל את הדרום" או "נרעיד את הדרום" או "נחסל את הציונים"
ומה ? כלום. סתם מבלבלים לנו ת'מוח על שטויות. המקסימום שלהם זה להגיע לשדרות וגם הירי הזה היה רק בגלל שתפסנו את המחבלים. סתם רוצים צומי
עכשיו בדקות האלה